روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۲ سه شنبه ۲۳ آبان - شماره 4484

کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی در گفت و گو با کائنات مطرح کرد

کشورهای عربی و اسلامی نباید چشم بر جنایت های اسرائیل ببندند


 کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل گفت: در صورتی که سران کشورهای اسلامی و عربی با تحریم کالای آمریکایی و اسرائیلی و فشار به آمریکا مانع تداوم جنگ می شدند قطعا امروز شاهد افزایش تعداد کشته ها و مفقودین و بمباران بیمارستان ها نبودیم.
 جعفر قناد باشی کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل در گفت و گو با کائنات  در خصوص موضوع برگزاری اجلاس فوق العاده کشورهای اسلامی و عربی در خصوص پایان دادن به جنایت های رژیم صهیونیستی و رسیدن به یک راهکار اساسی برای جلوگیری از نسل کشی در غزه گفت: یکی از موضوعاتی که در خصوص برگزاری اجلاس فوق العاده کشورهای اسلامی و عربی در خصوص موضوع غزه و جلوگیری از جنایت های اسرائیل علیه مردم بی پناه و غیر نظامیان در اراضی اشغالی توجه به این نکته است که سران کشورهای اسلامی نسبت به برگزاری اجلاس تعلل ورزیدند، موضوعی که به افزایش کشتار مردم غزه انجامیده است.
وی در این باره خاطر نشان کرد: بی تردید انتظار می رفت کشورهای اسلامی و عربی برای کمک به مردم فلسطین پیش از این اقدام می کردند شاید با اجرای راهکارهای درست که ایران هم بخشی از این راهکارها را ارائه داد می توانستند اقدامات اساسی و راهبردی برای پایان دادن به جنایات اسرائیل صورت دهند که منجر به توقف آدم کشی در غزه شود.
جعفر قناد باشی کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل معتقد است: متاسفانه هر ساعت و هر روزی که می گذرد کودکان، زنان و غیر نظامیان بسیاری در غزه به شهادت می رسند، به همین خاطر و به دلیل اهمیت موضوع انتظار می رفت کشورهای اسلامی تعجیل کنند و با ابتکار عمل و فشار به آمریکا و اسرائیل مانع قتل و ویرانی و بحران افزایی توسط رژیم صهیونیستی شوند.
جعفر قناد باشی کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: بی شک کشورهای اسلامی مایل به پایان دادن به بحران غزه هستند اما برای جلوگیری از افزایش کشتار مردم غزه لازم بود تعجیل کنند، چرا که تا کنون نزدیک به 14هزار نفر کشته و مفقود و بسیاری نیز کشته و در سخت ترین شرایط روزگار می گذرانند.
جعفر قناد باشی خاطر نشان کرد: در صورتی که سران کشورهای اسلامی و عربی با تحریم کالای آمریکایی و اسرائیلی و فشار به آمریکا مانع تداوم جنگ می شدند قطعا امروز شاهد افزایش تعداد کشته ها و مفقودین و بمباران بیمارستان ها نبودیم.
کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی معتقد است: امروز رسانه های جهان بخصوص کشورهای اسلامی و عربی برای افشای جنایات رژیم صهیونیستی باید بسیار تلاش کنند تا اخبار درست و جنایت ها و فجایعی که رژیم صهیونیستی در غزه آفریده را به درست ترین شکل ممکن به سمع و نظر افکار عمومی برسانند تا به وسیله فشار افکار عمومی در سراسر جهان مانع تداوم جنایت های جنگی توسط رژیم کودک کش غاصب شوند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه