روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۲ آبان - شماره 4483

توسط بانک توسعه تعاون انجام شد؛

تخصیص اعتبار پنج هزار میلیارد ریالی برای شرکت‌های تولیدی و تعاونی کیش


  مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بازدید پروژه های تولیدی جزیره کیش اعلام داشت بسته اعتباری پنج هزار میلیارد ریالی بانک برای برای حمایت از شرکت های تولیدی و تعاونی جزیره کیش در نظر گرفته شده است.
به گزارش کائنات؛ محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی بازدید از شرکت‌های تولیدی و تعاونی جزیره کیش، علاوه بر شرکت بتن پرشین کیش نشست هایی نیز با شرکت نیک سازه تابان و شرکت تعاونی مسکن رانندگان جزیره کیش برگزار نمود.
شیخ حسینی در ارتباط با این بازدیدها اظهار داشت: بسته اعتباری پنج هزار میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون برای حمایت از شرکت های تولیدی و تعاونی جزیره کیش در نظر گرفته شده است، در این بسته اعتباری انواع خدمات پرداخت تسهیلات، صدور اعتبار اسنادی، صدور ضمانت نامه، تامین مالی از طریق اوراق بدهی، اوراق صکوک و اوراق مرابحه منظور شده است.
وی در مورد پروژه شرکت نیک سازه تابان و شرکت تعاونی مسکن رانندگان گفت: این پروژه در چهار فاز برای ۱۲۴۸ عضو تعاونی در حال انجام است، فاز اول با بیش از ۳۰۰ واحد با تامین مالی بانک توسعه تعاون رشد ۸۰ درصدی داشته است و برای تامین مالی سه فاز دیگر نیز مدلهای تامین مالی بانک قابل ارائه است.
وی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از بانکهای عامل طرح نهضت ملی مسکن در سال گذشته صد در صد تعهدات خود را ایفا نموده است و در سال جاری نیز کلیه تعهدات خود را به صورت کامل ادا خواهد نمود، حمایت از طرحهای مسکن جزیره کیش نیز در مسیر کمک به طرح نهضت ملی مسکن است.
شیخ حسینی با تاکید بر لزوم حمایت از طرحهای تولیدی و تعاونی جزیره کیش گفت: حمایت از طرحهای تولیدی ضمن آنکه سبب تقویت بخش عرضه در اقتصاد می‌شود، با هدایت نقدینگی به سمت تولید و پرهیز از حرکت نقدینگی به سمت بخشهای غیر مولد موجب می شود بانک کمک موثری به دولت در مهار تورم نیز داشته باشد.

بنیاد شهید استان کردستان از بانک آینده تقدیر کرد
  مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان از تعامل سازنده و اقدامات شعبه «سنندج- آبیدر» بانک آینده در راستای اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قدردانی کرد.
به گزارش کائنات، علیرضا شهسواری، طی تقدیرنامه‌ای خطاب به رئیس شعبه «سنندج- آبیدر»- به‌عنوان نماینده بانک آینده از حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها و زحمات صادقانه ایشان و همکاران در کمک به ترویج فرهنگ کار، تلاش و توان‌مندسازی و ایجاد اشتغال ایثارگران در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره ۱۶ صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.
شایان ذکر است؛ شعبه «سنندج- آبیدر» در قالب تبصره پیش‌گفته و در راستای عمل به مسئولیت‌اجتماعی خود، حدوداً به ۱۰۰ درصد معرفی‌شدگان از سوی بنیاد شهید استان کردستان، تسهیلات اعطا کرده است.
 
مزایده فروش سهام شرکت های توسعه صنعتی آرین
  شرکت توسعه صنعتی (سهامی خاص) واحد فرعی شرکت توسعه تجارت داتام متعلق به بانک ایران زمین (سهامی عام) در نظر دارد سهام شرکت های افشره ساز فردوس و فراز پلیمر فردوس را از طریق مزایده عمومی و به بالاترین قیمت پیشنهادی ارائه شده بابت شرکت مورد مزایده، با رعایت مبلغ تعیین شده به عنوان پایه مزایده واگذار نماید.
به گزارش کائنات، متقاضیان جهت شرکت در مزایده و دریافت اسناد باید به صورت حضوری به آدرس شرکت توسعه صنعتی آرین واقع در تهران، دروس، میدان هدایت، خیابان شادلو، پلاک ۱۴، طبقه چهارم مراجعه و یا جهت اخذ اطلاعات بیشتر با تلفن ۲۶۶۵۶۳۹۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند، همچنین جهت خرید اسناد مزایده مبلغ ۱.۵۰۰.۰۰۰ریال به حساب۱۰۶.۸۴۰.۸۷۸۲۰۸.۱ و شماره شباIR38.0690.0106.84000.878.2080.01 بنام شرکت توسعه صنعتی آرین (مزایده گذار) نزد بانک ایران زمین واریز نموده و جهت دریافت اسناد مزایده همراه با فیش واریزی به آدرس شرکت مراجعه نمایند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه