روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ يکشنبه ۲۱ آبان - شماره 4482

در 6 ماهه نخست سال جاری انجام گرفت؛

پاسخگویی به 285 درخواست مردمی در میز خدمت شرکت گاز آذربایجان شرقی

  آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: در 6 ماهه نخست سال جاری میز خدمت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، پاسخگوی 285 درخواست حضوری مردم بوده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: امسال میز خدمت شرکت گاز در ادارات و شهرستان های زیرمجموعه راهنمای مراجعه کننده بوده و به 285 درخواست کتبی و حضوری مراجعه کنندگان مکاتبه اداری صورت پذیرفته است.
وحید رضازاده آذری با اشاره به استقرار سیستم مدیریت ارتباطات مشتری (crm) در شرکت گاز آذربایجان شرقی افزود: با استقرار این سامانه کلیه ارتباطات و درخواست های مردمی به صورت مکانیزه رصد شده و قابل پیگیری خواهد بود.
وی ادامه داد: روند پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات از شرکت گاز استان بر اساس استانداردهای ایزو 10002 و 10004 در شرکت گاز اجرایی می شود.
رضازاده اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری علاوه بر برگزاری دو میز خدمت عمومی در محل مصلی تبریز و مدیرعامل و مسئولین با حضور در سامانه سامد پاسخگوی درخواست های مردمی به صورت مستقیم بوده اند. رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی تصریح کرد: امسال با برگزاری هفتگی دیدارهای مردمی مدیرعامل شرکت، با ثبت 124 درخواست، نسبت به پیگیری و پاسخگویی به موقع اقدام شده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه