روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۰ شهريور - شماره 4442

حسن هانی زاده در گفت و گو با کائنات

پشت پرده دیدار وزیر اطلاعات اسرائیل با شبکه های فارسی زبان چیست؟

 کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل بین الملل گفت: وجود 260 شبکه فعال که با هزینه برخی کشورهای عرب منطقه و سرمایه داران یهودی اداره می شود نشان می دهد آنها با سرمایه های هنگفت به صورت مستقیم علیه ایران جریان سازی می کنند.
حسن هانی زاده کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل منطقه در گفت و گو با کائنات در خصوص موضوع دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با فعالان عرصه رسانه شبکه های فارسی زبان و ضد انقلاب درخصوص تازه ترین تحرکات دشمن برای ایجاد و کلید زدن آشوب و ناامنی درایران گفت: مردم ایران شاهد این موضوع هستند که پشت کلید زدن تحرکات ایجاد ناامنی و آشوب در ایران و تحرکاتی که در این مسیر صورت می گیرد سران رژیم صهیونیستی، کشورهای غربی و آمریکا هستند. آنها تلاش می کنند تا یک بار دیگر ایران را وارد دوران آشوب های خیابانی کنند و جامعه را متاثر از نابسامانی ها و از دست رفتن آرامشی کنند که ماحصل اغتشاشات خیابانی است.
وی در این باره خاطر نشان کرد:  دیدار وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با رسانه های فارسی زبان و عناصر معاند جمهوری اسلامی موضوعی نیست که به تازگی در پیش گرفته شده باشد، بلکه در گذشته مقامات موساد بارها با مدیران شبکه های معاند دیدار و رایزنی داشتند تا برنامه هایی برای ایجاد آشوب و تحریک جوانان ایرانی بسازند.
حسن هانی زاده تصریح نمود: سران رژیم صهیونیستی با خاندان پهلوی در ارتباطند، ضمن اینکه دیدار رضا پهلوی از اراضی اشغالی و دیدار با مقامات بلند پایه رژیم صهیونیستی نشان می دهد اصلی ترین عوامل ایجاد ناامنی و دست های پشت پرده به شمار می روند بنابراین با صراحت می توان گفت امریکا، کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی در دامن زدن به ناامنی ها در ایران نقش مستقیمی ایفا می کنند. حسن هانی زاده کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل منطقه درخصوص نقش رسانه های معاند فارسی زبان در ایجاد تنش و آشوب در ایران گفت: وجود 260 شبکه فعال که با هزینه برخی کشورهای عرب منطقه و سرمایه داران یهودی اداره می شود نشان می دهد آنها با سرمایه های هنگفت به صورت مستقیم علیه ایران جریان سازی می کنند، تلاش می کنند با ناامن سازی و تحریک جوانان و به راه انداختن اغتشاشات هزینه های مالی، انسانی وحیثیتی به ایران تحمیل کنند اما حمایت مردم از نظام اسلامی نشان داده این تحرکات علی رغم هزینه کردهای بسیار زیاد محکوم به شکست است.
کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی عامل به نتیجه نرسیدن خواسته های خصمانه دشمن را هوشیاری ملت ایران عنوان کرد و گفت: بی تردید آگاهی وهوشیاری مردم ایران نسبت به توطئه های دشمن عامل مهمی در عدم به سرانجام رسیدن خواسته های خصمانه دشمنان علیه ایران اسلامی و مردم مسلمان ایران است. وی در این باره تصریح کرد: با توجه به اینکه ملت ایران از هوشیاری و قدرت تحلیل بالایی برخوردار هستند قطعا توطئه های دشمنان بخصوص رژیم صهیونیستی خنثی می شود و ملت ایران هرگز در دام رژیم صهیونیستی و دشمنان خود نمی افتند.
حسن هانی زاده کارشناس مسائل منطقه و سیاست خارجی در پایان گفت و گو خاطر نشان کرد: در این موضوع شکی وجود ندارد که دشمنان همچنان  جریان سازی ها و توطئه های خود علیه ملت ایران را دنبال می کنند و تلاش می کنند در آستانه سالگرد حوادث سال گذشته زمینه ساز کلید زدن تحرکاتی در سطح خیابان ها شوند اما آگاهی ملت ایران مانع از این خواهد شد که تحرکات دشمن در ایران به ناامنی دامن بزند و توطئه های دشمن محقق شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه