روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۲ شنبه ۶ خرداد - شماره 4367

نتانیاهو بزرگترین دروغگو در منطقه

چرا اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است؟

 نماینده حزب الله لبنان در ایران با بیان اینکه ۸ شاخص برای نابودی رژیم صهیونیستی قابل شمارش است، گفت: در راس آن جمهوری اسلامی ایران است که بعد از جنگ تحمیلی به بزرگ‌ترین نیرو در منطقه از لحاظ نظامی، امنیتی و سیاسی تبدیل شد.
سید عبدالله صفی الدین که به مناسبت سالروز آزادسازی جنوب لبنان به برنامه «ساعت به وقت قدس» حضور پیدا کرده بود، درباره موفقیت های حزب الله لبنان در حوزه درگیری با رژیم صهیونیستی اظهار داشت: حقیقت امر این است که از بدو تاسیس مقاومت به غیر از موفقیت ندیدم. عقب نشینی های رژیم صهیونیستی به دلیل مقاومت از لبنان آرام آرام شروع شد. اول از خود بیروت، بعد از خود منطقه خلده و بعد رسید به منطقه بعد از سیدا و سپس به سمت نوار اشغالی رفت و ارتشی را به نام ارتش لبنان جنوبی تشکیل داد که با آنها همکاری می کند.
وی افزود: بعد هم آزادی جنوب لبنان را داشتیم و سپس جنگ ۳۳ روزه و چند جنگ دیگر درگرفت. کلا اراده مقاومت از این پیروزی ها مشخص شد. فرمایشات حضرت امام (ره) در روز اول به کسانی که آمدند از ایشان کسب تکلیف کنند این بود که برگردید لبنان و از صفر شروع کنید، مقاومت کنید که پیروزی از آن شما خواهد بود. همینطور هم شد و به پیروزی، عزت و سربلندی رسیدیم.
نتانیاهو بزرگترین دروغگو در منطقه است
نماینده حزب الله لبنان در ایران، همچنین درباره شهرت سیدحسن نصرالله به سیدصادق در جامعه صهیونیستی گفت: سیدحسن نصرالله همیشه صادق و روشن حرف می زد. چون شخصیت، دین و اعتقادش این است که مردم باید بدانند دنیا چیست. واقعیت فعلی مقاومت و مبارزه ضد صهیونیستی چیست. هرچه او صحبت کرد و درباره اش وعده داد انجام شد. وی ادامه داد: در حالی که گفته های سران رژیم صهیونیستی از روزهای شروع مقاومت تا همین لحظه، ۹۹ درصد دروغ بود و نتانیاهو بزرگ ترین دروغگوی منطقه محسوب شد. البته بعضی از افراد در منطقه ما هم دروغگو هستند اما مثل او نیستند. اهل هیاهو و حرف زدن هستند و عملی در کار نیست. مردم رژیم به چشمشان می بینند و می فهمند که سرانشان دروغگو هستند. آنها قبول دارند که سیدحسن نصرالله سید صادق است.
چرا اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است؟
نماینده حزب الله لبنان در ایران درباره مولفه‌های ناظر بر سخنان سیدحسن نصرالله با مضمون اینکه اسرائیل سست‌تر از خانه عنکبوت است، توضیح داد: در ضربه زدن به حزب الله موفق نشدند. برعکس حزب الله قوی‌تر شده است. کل پروژه های آمریکا و اسرائیل در منطقه محقق نشد و ملاحظه کردیم این رژیم با چه مشکلاتی مواجه شد؛ در راس آن قبل از آزادی جنوب لبنان، انتفاضه مردم عزیز و غیور غزه و آزادی این منطقه از دست رژیم صهیونیستی است. وی تصریح کرد: مشخصا اسرائیل توانش را از دست داده است و این پایگاه غربی ها که در قلب منطقه جهان اسلام ایجاد شده است دیگر فعال و اثرگذار نیست.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه