روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۴ اسفند - شماره 4332

چرا «سیروان خسروی» بلیت کنسرتش را نصف قیمت کرد؟

 سیروان خسروی در فضای مجازی اعلام کرد که قصد دارد سال جدید را با دادن عیدی به مخاطب‌های موسیقی آغاز کند.
سیروان خسروی درباره عیدی خود به طرفدارانش نوشته: «دوست داشتم سال جدید رو با دادن یه عیدی کوچیک به مخاطب‌های موسیقی شروع کنم. به همین منظور تصمیم گرفتم که در کنسرت هشت فروردین، قیمت دو سوم از کل بلیط‌های کنسرت رو بیش از ۵۰ درصد کاهش بدیم.»
سیروان خسروی در جریان توقف کنسرت‌ها جزو نخستین خوانندگانی بود که به روی صحنه بازگشت.

مهران مدیری فیلم جدید می‌سازد
 مهران مدیری فیلم سینمایی «بن‌بست» را می‌سازد.
مهران مدیری هفت سال پس از آخرین فیلمش در مقام کارگردان، قصد دارد فیلم جدیدی را با نام «بن‌بست» جلوی دوربین ببرد.
او برای این فیلم به تهیه‌کنندگی علی اوجی به تازگی متقاضی دریافت پروانه ساخت شده است.
وی در سال‌های گذشته در فیلم‌های سینمایی «رحمان ۱۴۰۰» منوچهر هادی، «ما همه با هم هستیم» کمال تبریزی، «درخت گردو» محمدحسین مهدویان و «خائن کشی» مسعود کیمیایی بازی کره بود که از میان آن‌ها فیلم کیمیایی هنوز اکران نشده است.
برای اکران فیلم «خائن کشی» شنیده می‌شد که تقاضاهایی برای اکران نوروزی آن مطرح شده اما سازندگان این فعلا برنامه‌ای برای اکرانش نداشتند.
مدیری که در چند سال اخیر نقش‌های متفاوتی را در بازیگری تجربه کرده، بهمن‌ماه سال گذشته در نشست خبری فیلم «خائن‌کشی» درباره تغییر مسیر کاری‌اش از طنز به آثار جدی گفته بود: هدفی پشت این کار نیست. بیشتر لذت بردن، کار کردن با بزرگان و تجربه کردن است.  

یک کمدی از بهاره رهنما و رضا شفیعی‌جم
در تدارک اکران عید فطر
 فیلم کمدی «بابا سیبیلو» به عنوان نخستین تجربه فیلمسازی بلند فرزند زنده‌یاد ساموئل خاچیکیان برای اکران عید فطر آماده می‌شود.
«بابا سیبیلو» یک کمدی خانوادگی است که به کارگردانی اِدوین خاچیکیان است که دو سال قبل در دوران پاندمی ساخته شد ولی تاکنون به اکران نرسیده است.
حبیب اسماعیلی - مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود- که پخش این فیلم را برعهده دارد، بیان کرد که برنامه‌ریزی‌هایی برای اکران این فیلم خانوادگی در نوبت دوم نوروز (عید فطر) در تدارک است.
این فیلم به تهیه‌کنندگی احمد احمدی تولید شده که پیش‌تر فیلم‌های  «ردکارپت»، «لازانیا» و «پیشی میشی» را تهیه کرده بود.
در «بابا سیبیلو»  رضا شفیعی‌جم، بهاره رهنما، امیر حسین صدیق، رز رضوی،  یوسف صیادی، علی کاظمی، عباس محبوب، اردشیر کاظمی،  امیرنوری و خشایار راد از جمله بازیگران این فیلم هستند.
در چند هفته گذشته سازندگان فیلم‌هایی از جشنواره فجر، اولویت خود را برای اکران در عید فطر اعلام کرده بودند.

با اجرای ایرج طهماسب؛
«پشه» و «بچه» نوروز ۱۴۰۲ بازمی‌گردند
 فصل دوم «مهمونی» با اجرا و کارگردانی ایرج طهماسب این روزها در حال ساخت است که با حضور شخصیت‌های فصل اول همراه خواهد بود.
مجموعه «مهمونی» جدیدترین برندی است که ایرج طهماسب از ابتدای امسال در شبکه نمایش خانگی اجرا و کارگردانی‌اش را بر عهده گرفت و به سبک مجموعه‌های عروسکی خود شخصیت‌های تازه‌ای را وارد قالب گفتگو با چهره‌ها کرد.
این مجموعه فروردین ماه سال ۱۴۰۱ از طریق شبکه نمایش خانگی در دسترس مخاطب قرار گرفت که ترکیبی از شخصیت‌های مختلف عروسکی و کاراکترهای نمایشی داشت.
در میان شخصیت‌های عروسکی «بچه» با صدای هوتن شکیبا و «پشه» با صدای کاظم سیاحی بیشتر مورد توجه واقع شد و حتی در مواردی مجموعه هم در نبود شخصیت‌ها وارد حاشیه شد.
طهماسب سال‌ها با برند «کلاه قرمزی» برای مخاطبان تلویزیون مجموعه ساخته بود و این اولین حضور او در شبکه خانگی بود که با اقبال مخاطب مواجه شد.
حالا امسال دومین فصل از این مجموعه در دست ساخت است و همزمان با نوروز ۱۴۰۲ رونمایی می‌شود.
فصل دوم «مهمونی» از نیمه دوم اسفندماه وارد تصویربرداری شده است و شخصیت‌های «پشه» و «بچه» در این فصل هم حضور دارند.
لوکیشن تصویربرداری نیز همان لوکیشن قبلی است و مجموعه به تهیه‌کنندگی حسن خدادادی تولید می‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه