روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۲ بهمن - شماره 4305

معاون اول رئیس‌جمهور در سفری از پیش اعلام نشده، در شهر «خوی» حاضر شد

مخبر: گلایه‌های مردم بحق است

 معاون اول رئیس‌جمهور روز گذشته به منظور بازدید از روند امداد رسانی به زلزله زدگان، در سفری از پیش اعلام نشده، در شهر خوی حاضر شد.
با توجه به عدم اطلاع مسئولین استانی و کشوری مستقر در شهر خوی از سفر مخبر، وی به سرکشی از مناطق آسیب دیده این شهرستان و گفتگوی بی‌واسطه با اهالی شهر برای بررسی وضعیت و روند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله پرداخت.
معاون اول رییس جمهور ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم، دستورات لازم را جهت کمک رسانی و تامین نیازها به مسئولین استان هم صادر کرد و آنان را مکلف کرد با فوریت نسبت به رفع مشکلات زلزله‌زدگان اقدام کنند. مخبر همچنین با اشاره به سرمای شدید هوا، بر تامین هرچه بیشتر امکانات اسکان و لوازم گرمایشی تاکید کرد و ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومین، به مردم اطمینان داد که دولت با جدیت و با تمام توان خسارات وارده به منازل مسکونی و لوازم خانگی آنها را جبران خواهد کرد.
مردم مناطق زلزله زده شهرستان خوی  نیز حضور معاون اول رییس جمهور را مایه دلگرمی و آرامش خاطر عنوان کردند و به بیان دغدغه ها و نیازهای خود در فضایی صمیمانه با دکتر مخبر پرداختند.
 محمد مخبر در حاشیه بازدید از کمپ اسکان موقت زلزله زدگان شهر فیرورق در گفت و گو با خبرنگاران گفت: امروز برای بازدید و ارزیابی میزان خسارت زلزله به شهرستان خوی سفر کردم.
مخبر با بیان اینکه، امکانات و اقلام مورد نیاز برای بخشی از مردم در قسمتی از شهر یکسان توزیع نشده است گفت: دستور داده شد مشکلات منطقه در شهر نیاز سنجی شود و اقلام مورد نیاز بین آنها تقسیم شود.
وی ادامه داد: مردم حق دارند گلایه کنند بخشی از انتقادات مردم نسبت به روند امداد رسانی کاملاً بجا بوده و انشاالله طی روزهای آینده این کمبودها و کاستی‌ها را جبران خواهیم کرد. معاون اول رئیس جمهور در مورد اعطای تسهیلات بلاعوض برای زلزله زدگان نیز گفت: امروز ما اینجا هستیم تا نیازمندی‌های مردم را به درستی بررسی کرده و در جلسه هیأت دولت به سمع و نظر رئیس جمهور برسانیم. وی ادامه داد: با جمع بندی مناسب مشکلات حتماً در روزهای آینده کمبودها و نیازهای مردم برطرف خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه