روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۵ بهمن - شماره 4300

نوسازی تاکسی های فرسوده هشتگرد

 ساوجبلاغ - سیروس رنجبرکهن: مهندس حمید یکه فلاح ریاست سازمان حمل و نقل شهرداری هشتگرد از نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل  ۱۳۹۰و سالهای  قبل آن خبر داد.
به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد یکه فلاح استفاده از ناوگان به روز و خودروهای مدل بالا را موجب رضایتمندی شهروندان دانسته و از تلاش و مدیریت شهری برای تحقق این موضوع با ایراد سخنانی گفت: اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک در زمینه رنگ آمیزی معابر ، تعمیر و بهسازی چراغ های ترافیکی ، نصب علائم راهنمایی و رانندگی ، رنگ آمیزی و آشکارسازی سرعت‌گیرها و خطوط عابر پیاده و بخشی دیگر از عملکرد آن سازمان اشاره کرد که در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام پذیرفته است و همراه با این اقدامات نوسازی تاکسی‌های فرسوده نیز می تواند بر رضایت مندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری بیفزاید .
وی با اشاره به طرح نوسازی تاکسی‌ها گفت: تاکسی داران که مدل خودرو آنها سال ۱۳۹۰ به قبل می باشد می توانند از این طرح استفاده کنند.
یکه فلاح افزود: خودرو تاکسی جدید سمند سورن پایه گازسوز با رنگ زرد اختصاصی تاکسی بوده که سطح آلایندگی آن یورو ۵ می باشد.
رئیس سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری هشتگرد با اشاره به نقدی بودن خرید خودرو گفت:متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق سامانه نوسازی ناوگان (طرح ستاد)  ثبت نام کنند و مدیریت شهری هشتگرد نیز تمهیداتی در خصوص دریافت تسهیلات پیش بینی نموده است که تاکسی داران واجد شرایط می توانند از این امکان بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه