روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ يکشنبه ۱۳ آذر - شماره 4263

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان آماده میزبانی از شهید گمنام

 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از المان و یادمان دفن شهید گمنام در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دیدار کرد.
سردار عبدالرضا حاجتی و هیئت همراه با حضور در ساختمان جدید امام رضا (ع) این شرکت از المان و یادمانی که برای دفن شهید گمنام دوران دفاع مقدس احداث شده است بازدید کردند.
محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه طراحی این بنا را از سال‌ها قبل انجام داده‌ایم، گفت: از لحاظ مکان‌یابی تمام دسترسی‌های این ساختمان ۸ طبقه به المان و یادمان دفن شهید گمنام ختم می‌شود تا بدین‌گونه باعث ایجاد فضای معنوی و تلطیف فضای شرکت گردد.
وی با بیان اینکه در آستانه واقعه‌ای مهم برای تشییع و تدفین شهید گمنام در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان هستیم، بیان کرد: امنیتی که امروز فراهم شده است تا بتوانیم به مردم خدمت کنیم بسترساز آن شهدای گرانقدر بودند و این فضا مقدمه‌ای است تا توفیق میزبانی از این شهید بزرگوار را داشته باشیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این بازدید با تقدیر از مدیرعامل و مجموعه شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برای ساخت این بنای فاخر و ماندگار، تصریح کرد: المان و یادمان به این زیبایی آماده شده تا به زودی افتخار میزبانی شهید گمنام در این مکان را داشته باشیم.
سردار عبدالرضا حاجتی افزود: سربازان وطن در گذشته جان دادند تا یک وجب از خاک این مملکت به تاراج نرود و باعث شدند تا امروز در امنیت و اقتدار در منطقه باشیم و کشوری که شهید و شهادت نداشته باشد به تاراج و استثمار می‌رود.
وی بیان کرد: شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با ساخت این یادمان قبل از اینکه شهید به اینجا بیاید کار فاخر و ماندگاری انجام داده است که نشان از اعتقاد و احترامی است که برای شهدا دارند.
در ادامه این بازدید نشستی برای هماهنگی مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهید گمنام در ماه آینده در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد و جزئیات برگزاری مراسم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه