روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۸ آذر - شماره 4260

مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب(پایگاه رهروان ولایت) با حضور مهندس رضایی مدیر عامل، سرهنگ شریفی رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، آقای امامی نیا جانشین فرمانده حوزه ۵ بسیج کارمندی امام محمد باقر(ع) برگزار شد.
در این مراسم که اعضا شورای بسیج و جمعی از مدیران و روسای شرکت نیز حضور داشتند، آقای امیر عبدالرحمانی به عنوان فرمانده جدید پایگاه رهروان ولایت معرفی شد و از زحمات آقای احمد ساعی فرمانده سابق بسیج نیز تقدیر به عمل آمد.
در ابتدای این مراسم مهندس رضایی مدیر عامل شرکت ضمن خوش آمدگویی به مهمانان این جلسه گفت: ملت شریف ایران اسلامی در طی حیات پربار 43 ساله انقلاب اسلامی، سختی‌، مرارت‌ و حماسه‌های بسیاری از سر گذرانده و در این مسیر باثبات عقیده بر حفظ آرمانه‌ای انقلاب اسلامی ماندگار بوده‌اند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) نهال انقلاب اسلامی و به درخت تناوری رسیده است.
وی با اینکه امروز تفکر و عمل بسیج با هر انگیزه  ای متزلزل نمی شود اظهار داشت: با وقایع اخیر بسیح در میدان عمل قرار داردو کنش آنها جز مولفه های اصلی اقتدار نظام و اقتدار کشور می باشد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب  در پایان از زحمات و اقدامات انجام گرفته در طول چند سال اخیر در پایگاه مقاومت بسیج رهروان ولایت ستاد و مناطق عملیاتی تابعه قدردانی نمود و تصریح کرد: در طول چند سال اخیر با وجود بحران هایی نظیر زلزله ، سیل، کرونا و … اقدامات ارزنده‌ای توسط همکاران بسیجی شرکت انجام گرفته و بسیج توانسته است که منشا برکات عظیمی در ارتباط با خدمت رسانی به مردم عزیز در استان های غربی و جنوب غرب کشور باشد. سرهنگ شریفی نیز با تقدیر از حضور مدیر عامل، مدیران، روسا و اعضای شورای بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب به بیان نقش و کارکرد بسیج در دوران قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهنمود های معمار کبیر انقلاب نشات گرفته از تفکر بسیجی بود و حفظ و تداوم آن هم مرهون همین نگاه و رویکرد است.
وی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم بسیج در طول دوران های مختلف انقلاب حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد های آن در همه عرصه های مختلف است و با توجه به شرایط کنونی کشور وظایف این نیروی محرک مردمی در اجتماع،  ادارات دولتی و از جمله شرکت های نفتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
فرمانده بسیج ادارات استان کرمانشاه در ادامه به توطئه های بیشمار دشمن علیه انقلاب اسلامی خصوصا در وقایع اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن با همه ابزارهای خود(چه به لحاظ سخت افزاری و جنگ رو در رو در اوایل انقلاب و ترور ها و حمایت از گروههای تروریستی و چه به لحاظ نرم افزاری بعد از آن تا کنون) علیه این انقلاب وارد عمل شد و بسیج و تفکر بسیجی به عنوان سدی عظیم در مقابل آن ایستاد و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب بسیج به عنوان کلید طلایی حل مشکلات توانست به مقابل با آنها بپردازد.
سرهنگ شریفی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید فرمانده پایگاه رهروان ولایت از مدیر عامل و همه کسانی که وی را در این مدت یاری دادند تشکر و قدردانی نمود و بر همکاری همه واحد ها در پیشبرد اهداف بسیج تاکید نمود.
در ادامه این مراسم هم آقای عبدالرحمانی فرمانده جدید پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب هم با تاکید بر اهمیت و نقش بسیج در حفظ و پاسداشت دستاوردهای انقلاب گفت: با توجه به هجمه همه جانبه به کشور و وقایع اخیر  همه باید در یک سنگر در راستای اعتلای ایران اسلامی تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزشهای انقلابی و اسلامی نقش موثری دارد و از مهمترین انتظاراتی که از بسیج می رود پایبندی به الزامات اخلاقی، اجتماعی، علمی و همچنین تقویت صبر، گذشت و افزایش تعامل در محیط کاری است.
فرمانده جدید پایگاه بسیج رهروان ولایت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب تصریح کرد: خدمت رسانی به بسیجیان کمتر از شهادت نیست، آمادگی خود را برای خدمت به بسیجیان اعلام و از همه مسئولان شرکت و بسیجیان شرکت دعوت به همکاری و همیاری نمود.  آقای عبدالرحمانی در پایان به پایگاههای فعال این شرکت در مناطق عملیاتی تابعه شرکت اشاره نمود گفت: این شرکت دارای 5 پایگاه فعال در مناطق عملیاتی تابعه شامل پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرودی در منطقه عملیاتی ایلام، پایگاه شهدای فکه در منطقه عملیاتی چشمه خوش، پایگاه مقاومت شهدای نفت شهر در منطقه عملیاتی نفت شهر، پایگاه مقاومت شهید کشوری در منطقه عملیاتی تنگ بیجار و پایگاه مقاومت شهید شکارچی در منطقه عملیاتی سرکان می باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه