روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۱ شنبه ۲۸ آبان - شماره 4252

نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۲۳ معرفی شدند

 شصت و پنجمین دوره جوایز موسیقی گرمی فهرست نامزدهای خود را اعلام کرد.
به گزارش گاردین، «بیانسه» با کسب ۹ نامزدی، در مجموع تاکنون ۸۸ بار نامزد این جایزه در عرصه موسیقی شده و در کنار «جی زی» به صورت مشترک از این حیث رکورددار هستند.
آلبوم جدید این خواننده ۴۱ ساله با عنوان «مقاومت» در شاخه بهترین آلبوم سال نامزد جایزه شده و آهنگ «روح من را بشکن» از این آلبوم در دو شاخه بهترین آهنگ و بهترین ضبط سال نامزد دریافت جایزه گرمی شده است.
«بیانسه» تاکنون موفق به کسب ۲۸ جایزه گرمی شده و در صورت کسب چند جایزه در دوره آتی این جوایز از رکورد ۳۱ جایزه کسب شده توسط «جورج سولتی» عبور خواهد کرد. او هم‌اکنون به صورت مشترک با «کوئینسی جونز» در رتبه دوم پرافتخارترین هنرمندان در تاریخ جوایز گرمی قرار دارد.
اما «کندریک لومار» هم توانست در هشت شاخه از جمله بهترین آلبوم، آهنگ و ضبط سال نامزد جایزه گرمی ۲۰۲۳ شود و در شاخه موسیقی رپ با «دی جی خالد» و «فیوچر» رقابت خواهد داشت و «اَدل» خواننده انگلیسی هم در هفت شاخه نامزد کسب جایزه نام گرفت.
«هری استایلز»، «دی جی خالد»، «فیوچر»، دِ دریم»، «رندی مریل» و «مری جی بلایژ» نیز هر کدام در شش شاخه فرصت کسب جایزه گرمی را دارند.
«مری جی بلایژ»»، «لیزو»، «کندریک لومار»، «هری استایلز»، «کولد پلی»، «برندی کارلایل» و «آبا» دیگر هنرمندانی هستند که با جدیدترین آثارشان با «بیانسه» و «اَدل» بای کسب جایزه گرمی بهترین آلبوم سال رقابت خواهند کرد.
مراسم شصت و پنجمین دوره جوایز گرمی روز ۵ فوریه ۲۰۲۳ (۱۶ بهمن) برگزار می‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه