روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۱ دوشنبه ۱۱ مهر - شماره 4220

هشدار وزیر اطلاعات:

گروهک‌های تروریستی نتیجه اعمال ننگین خود را می‌بینند

 وزیر اطلاعات گفت: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد.
 حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب روز یکشنبه با صدور پیام تسلیت شهادت سردار هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان، به سردار سرتیپ کاظمی رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، شهادت را پاداش مجاهدان فی‌ سبیل‌الله و عنایت خاص حضرت حق به پاکان عالم و رهروان حقیقت و آزادگی دانست.
در پیام وزیر اطلاعات آمده است: خبر شهادت سردار سید حمیدرضا هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و عضو شورای هماهنگی اطلاعات استان توسط تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی موجب تأسف و تأثر شد. خطیب در این پیام ادامه داد: مجاهدت‌های سترگ و شکوهمند آن شهید عالی‌قدر در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام مقدس اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم تکفیری و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به‌ویژه نسل جدید پاسداران خواهد بود. وی با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه این مجاهد فی سبیل‌الله به محضر مقام معظم رهبری، فرمانده اطلاعات سپاه پاسداران و سایر هم‌سنگران، خانواده وی و مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان، از درگاه خداوند منان برای آن شهید والا مقام طلب علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت کرد.
وزیر اطلاعات در عین حال خطاب به گروهک‌های تررویستی هشدار داد: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی بدانند که به زودی نتیجه اعمال ننگین خود و اغتشاش و آشوب و ترور مردم بی‌گناه را خواهند دید و  پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر نیروهای مقتدر و مصمم اطلاعاتی‌، امنیتی و انتظامی، به تفرقه افکنی‌ها و جنایات مزدوران پاسخ قاطع خواهند داد. عده ای آشوبگر که متعلق به گروه های تروریستی و تجزیه طلب در پوشش نماز جمعه به یکی از محل های انتظامی به قصد تصرف حمله و اقدام به سنگ پراکنی،پرتاب مواد آتش زا و تیراندازی کردند که در این حادثه ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۲۰ تن نیز زخمی شدند که بخشی از نیروهای انتظامی نیز جز این افراد هستند.  بر اساس اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق، تعداد شهدای این نیرو در حادثه تروریستی روز جمعه زاهدان به پنج تن رسیده است. همچنین ۳۲ تن از نیروهای سپاه و بسیج در این حادثه مجروح شدند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه