روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۳۰ شهريور - شماره 4215

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عنوان كرد :

پایداری تولیدات دامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است

  كرمانشاه - زينب حياتي - جلسه تخصصی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با معاون، مدیران و کارشناسان معاونت تولیدات دامی سازمان در سالن شماره یک سازمان برگزار شد.
مهندس علی چاله چاله، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تاکید بر احیاء جایگاه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و رفاهیات کارکنان به وظایف و اختیارات معاونت تولیدات دامی اشاره کرد و گفت: پایداری تولید در عرصه های مختلف این معاونت باید تداوم یابد و برای آن برنامه ریزی شود .
مهندس چاله چاله در ادامه با تاکید بر اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها افزود: معاونت امور دام در اجرای این طرح بسیار موفق عمل کرد و موفق شد از عهده وظایف محوله بر آید.
وی سپس افزود : چنانچه جایگاه مدیر و کارشناس لحاظ نشود ساختار سیستمی سازمان مختل خواهد شد و کارها بر زمین خواهد ماند ،لذا تلاش خواهیم کرد شأن و جایگاه مدیران و کارشناسان را به گونه ای تقویت نماییم که کار در این عرصه ها ارزشمند جلوه کند. چاله چاله تقویت بدنه کارشناسی سازمان را مهم برشمرد و گفت: بدنه کارشناسی می بایست همراستا با بدنه مدیریتی عمل نماید و همگام با هم عمل نمایند.
وی آنگاه بر ضرورت پراکنش منطقی نیرو در معاونت ها و مدیریت های ستادی و شهرستانها تاکید کرد و گفت : بی گمان توزیع نیروی انسانی مورد بازنگری قرار خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد توزیع نیروی انسانی با احصاء فعالیت ها مورد بررسی قرار گیرد.
سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس تقویت تشکل های بخش کشاورزی را راهکاری برای برون سپاری امور دانست و گفت: تقویت بخش خصوصی و برون سپاری امور موجب تقویت بخش نظارتی سازمان خواهد شد و ضرورت دارد امور اجرایی قابل واگذاری هر چه سریعتر به بخش خصوصی واگذار شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه