روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۵ مرداد - شماره 4188

توزیع بروشور روش‌های مدیریت مصرف برق در بین نمازگزاران نماز جمعه اهواز

 کارکنان روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در بین نمازگزاران اهواز بروشورهای حاوی پیام‌های مدیریت مصرف در بخش خانگی، توزیع کردند.
کارکنان روابط عمومی این شرکت با حضور در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز محل برگزاری نماز جمعه این شهر، بروشورهای مدیریت مصرف را در بین نمازگزاران توزیع کردند.
این بروشورها در خصوص چگونگی مدیریت مصرف برق در بخش خانگی که بیشترین سهم را در مصرف برق شبکه برق خوزستان دارد بوده و در آن به وسایل پرمصرف، ساعت‌های پیک مصرف برق و راهکارهای صرفه‌جویی در وسایل سرمایشی اشاره شده است.
با وجود آنکه مشترکین شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مشترکین بزرگ صنعتی و شرکت‌های توزیع نیروی برق هستند اما به دلیل استقرار توده هوای گرم در سطح استان و رکوردشکنی‌های تاریخی مصرف برق، کارکنان روابط عمومی در بین مردم رفتند تا با توزیع بروشورهای مدیریت مصرف برق و گفت‌وگوی چهره به چهره با آنها، زمینه کاهش مصرف برق را فراهم کنند. در کنار افزایش ظرفیت و نگهداری شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ سازی در زمینه مدیریت مصرف برق نیز که ضلع دیگر حفظ و پایداری شبکه برق است، از جمله محورهای اساسی فعالیت‌های روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در تابستان سال جاری ( توزیع بروشور، تهیه موشن و کلیپ ، تولید محتوی پوستر و حضور فعال در شبکه‌های مجازی، ارتباط با رسانه‌ها و ..) بوده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه