روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۲۲ مرداد - شماره 4185

وداع با مادر ان و پدران شهدای دوران دفاع مقدس در قم

 در روزهای گذشته شاهد از دست دادن پدران و مادران شهیدان احمد عالی سازان، مصطفی کاشی، حسن رضائی، محسن گائینی، سید مظاهر حسینی حصاری، ید اله جعفری  بودیم. مادران و پدرانی که در وقت حیات فرزندانی شایسته تربیت کردند و صبورانه بر داغ فراقشان ایستادگی نمودند و ایثارگرانه در راه دفاع از ارزشها ایستادگی کردند .
- مادر شهید مصطفی کاشی بانو فاطمه محمد رضایی جان به جان آفرین تسلیم کرد و به دیدار حق شتافت.
      مصطفی متولد سال 1349 بود. وی در سن 17 سالگی از نیروهای وظیفه سپاه عازم جبهه  ها شد و در عملیات والفجر 10 بر اثر اصابت ترکش  در منطقه حلبچه به شهادت رسید.
 - مادر شهید  محسن گائینی بانو سکینه گائینی دعوت حق را لبیک گفت و چشم از جهان فروبست.
محسن در سال 1347 متولد شد. وی در 17 سالگی عازم جبهه ها شد و در دی ماه سال 1365 در عملیات کربلای 4 منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
- پدر شهید حسن رضائی  مرحوم محمد علی رضائی  جان به جان آفرین تسلیم کرد
حسن از شهدای دوران مبارزات انقلاب اسلامی است. کودکی 7 ساله که همراه پدرش در تظاهرات علیه رژیم ستم شاهی حضور یافت . وی در دی ماه سال 1357 بر اثر اصابت تیر گاردی ها به شهادت رسید.
- پدر شهید احمدی عالی سازان مرحوم ابوالفضل عالی سازان آسمانی شد.
شهید عالی سازان از نیروهای بسیج بود. وی در شهریور سال 1347 دیده به جهان گشود و در شهریور سال 1367 در عملیات والفجر 8 منطقه فاو به شهادت رسید.
- پدر شهید ید اله جعفری هنومرور مرحوم بمانعلی جعفری هنومرور چشم از جهان فرو بست.
فرزند شهیدش یداله از نیروهای بسیج بود. وی در سن 17 سالگی عازم جبهه ها شد و در بهمن سال 1365، عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
- پدر شهید سید مظاهر حسینی حصاری مرحوم سید عباس حسینی دارفانی را وداع گفت.
سید مظاهر در  تیرماه سال 1340 متولد شد. وی در سن 21 سالگی بعنوان کادر سپاه عازم جبهه ها شد و در اردیبهشت سال 1362 به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه