روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۱۸ مرداد - شماره 4183

پیشرفت‌ ۸۶ درصدی پروژه تاسیسات زیربنایی

پیشرفت جاده دسترسی مجتمع بندری نگین

 مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به همراه معاونین خود ،از پروژه های تاسیسات زیربنایی و جاده دسترسی مجتمع بندری نگین بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، محمد شکیبی نسب روز یکشنبه در بازدید از پروژه‌های مجتمع بندری نگین گفت: با توجه به  طرح‌های توسعه‌ای بندر بوشهر در مجتمع بندری نگین امروز و با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه‌های مجتمع شامل جاده دسترسی و تاسیسات زیربنایی همراه با اعضای شورای معاونین از پروژه‌های مذکور بازدید به عمل آمد.
شکیبی نسب افزود: در این بازدید  از نزدیک مشکلات و نواقص پروژه‌ها شناسایی شد تا با برنامه‌ریزی دقیق این پروژه‌ها با سرعت بیشتری پیش رود و در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسند.
وی ادامه داد: یکی از پروژه‌های دارای حائز اهمیت در مجتمع بندری نگین تاسیسات زیربنایی می باشد که با ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی  امیدداریم در موعد مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی شده به اتمام برسد.
شکیبی نسب ادامه داد: پروژه جاده و پل مجتمع بندری نگین نیز یک پروژه بسیار حیاتی و مهم برای فعال کردن این مجتمع است که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی آن به ۴۰ درصد رسیده است.
وی بیان کرد: پیش‌بینی شده این پروژه با این روند مطلوبی که در پیش گرفته تا پایان خرداد ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد‌.
شکیبی نسب ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص جاده دسترسی مجتمع بندری نگین به لحاظ پیش بینی ترافیک صورت گرفته احداث این جاده را در قالب ۲ باند رفت و ۲ باند برگشت پیش بینی کرده است.
وی گفت: در این پروژه ابتدا باند جدید آن همراه با احداث پل به موازات پل صدرا اجرا خواهد شد و باند سابق (احداث شده توسط شرکت صدرا) نیز از محل اعتبار سازمان بنادر بهسازی خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه