روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۵ تير - شماره 4164

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر قزوین

و مدیریت منطقه نمونه گردشگری باراجین از پروژه‌های شاخص منطقه آزاد تجاری کاسپین (انزلی )
 اگر بتوانیم گردشگر را در شهر نگهداریم اقتصاد شهر متحول شده و منفعت این تحول به شهروندان و همشهریان قزوینی خواهد رسید.
در این بازدید ، شمسینی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی ضمن تاکید بر اینکه این سازمان حمایت و تمایل کامل خود را در جذب مشارکت و سرمایه گذارای بخش خصوصی اعلام کرده ، گفت  :  پروژه‌هایی نظیر ساخت آکواریوم نمونه‌ای از طرح‌های بزرگ برای سرمایه‌گذاری میباشد .
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم گردشگر را در شهر نگهداریم اقتصاد شهر متحول شده و منفعت این تحول به شهروندان و همشهریان قزوینی خواهد رسید.
شمسینی در ادامه  افزود : جای خالی نقاط گردشگری مدرن و جدید در این شهر  به خوبی احساس می شود به همین منظور لازم است با نیم نگاهی به کشورهای پیشرو در این صنعت، با بکارگیری امکانات مدرن در دل جاذبه های تاریخی و طبیعی استان  از یک سو و ایجاد جاذبه های انسان ساخت مدرن از سوی دیگر به توسعه پایدار صنعت گردشگری و کسب درآمد پرداخت. با بکارگیری امکانات مدرن در دل جاذبه های تاریخی و طبیعی استان از یک سو و ایجاد جاذبه های انسان ساخت مدرن از سوی دیگر به توسعه پایدار صنعت گردشگری و کسب درآمد پرداخت.

 تفاهم نامه همکاری منابع طبیعی استان همدان  
با جهاد دانشگاهی واحد همدان امضاء شد
 همدان- شهناز محمدی: افزایش همکاری دو دستگاه در راستای حفظ و احیاء و بهره برداری اصولی از منابع طبیعی
خزائی در جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری با جهاد دانشگاهی واحد همدان گفت:
1- با توجه به شعار امسال ((تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین )) لزوم  همکاری نزدیک بخش های علمی  وپژوهشی با بخش اجرا  اجتناب پذیر می باشد.
2-جهادی عملی کردن را ،که در عنوان دو دستگاه وجود دارد بخوبی اجرا کنیم .
3-اثربخشی انجام پروژه ها ی منابع طبیعی توسط دستگاه های علمی مانند جهاد دانشگاهی بررسی شود.
4-علاوه بر پروژه ها ی اجراء شده و موفق از چالش ها و مشکلات حوزه منابع طبیعی توسط دستگاه های علم محور بازدید به عمل آید.
5- تفاهم نامه به معنای واقعی اجرا شود و در حد مکاتبه و تشکیل جلسه نباشد.
6- از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری هر دو دستگاه استفاده بهینه شود.
در خاتمه براساس پیشنهادات آقای کلانتری ،رئیس جهاد دانشگاهی همدان مقررشد ، طرح داناب  با حضور ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری ، آب منطقه ای ، سازمان جهاد کشاورزی و جهاد دانشگاهی به صورت مفصل تهیه و پس از تصویب به مرحله اجرا برسد وبه سازمان های کشوری ارسال شود.

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اندیشه
 با رییس دادگستری و‌دادستان شهرستان شهریار
 به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه انجام‌گرفت :
  محبوبه میرزایی پندار _ دیدار شهردار و اعضای شورای شهر اندیشه با رییس دادگستری و‌دادستان شهرستان شهریار اندبشه _
بهروز کاویانی شهردار و اعضای شورای شهر اندیشه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه ، سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش  با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کردند.
مهندس بهروز کاویانی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و‌خداقوت گویی به تلاشگران عرصه قضا ‌‌عدالت   عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهدا جان برکف انقلاب دانست و افزود: در جامعه امروزی محور قضا و‌ عدالت می تواند موجبات آرامش و آسایش را فرآهم آورد و بدون تردید همگرایی و تعامل دیگر دستگاهها با این رکن مهم جامعه می تواند عنصر به سزایی در افزایش امنیت و آرامش خاطر شهروندان باشد .
شایان ذکر است در پایان این دیدار شهردار ‌و اعضای شورای اسلامی شهر اندیشه با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی  رییس دادگستری و دادستان شهرستان شهریار قدردانی نمودند.

برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاران استان  در مخابرات منطقه گلستان
 کارگاه آموزشی ویژه خبرنگاران استان در مخابرات منطقه گلستان برگزار شد.کارگاه آموزشی یکروزه ویژه خبرنگاران استان برگزار شد.
این کارگاه که با هدف آگاهی بیشتر اصحاب رسانه از نحوه برقراری ارتباطات مخابراتی و آشنایی با مفاهیم ، اصطلاحات و تجهیزات مخابراتی برگزار شد ۴۰ تن از خبرنگاران حضور داشته و در بخشهای  ثابت، دیتا، همراه و فیبر نوری آموزشها و اطلاعات لازم را کسب کردند.لازم به ذکر است مدرسان این کارگاه آموزشی یکروزه مهندس علی قدس مفیدی مدیر سیستمهای مخابراتی ، مهندس علی مقدس زاده مدیر دیتا، مهندس علی عباسیان رئیس اداره طرح و مهندسی ارتباطات سیار و مهندس شیرازی از کارشناسان فیبر نوری مخابرات منطقه گلستان بودند که در بخشهای تلفن ثابت ، تلفن همراه ، دیتا و فیبر نوری به اموزش خبرنگاران پرداختند.‌

راه اندازی سایت همراه اول
شنبه بازار شهرستان آزادشهر
 سایت همراه اول در محل شنبه بازار شهرستان آزادشهر راه اندازی شد .سایت جدید همراه اول در محل شنبه بازار شهرستان آزادشهر با دو تکنولوژی 2G و 4G راه اندازی شد .به گفته مهدی یزدانی مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان این سایت که با هدف افرایش کیفیت ارتباطات همراه اول و تقویت اینترنت پرسرعت مشترکان راه اندازی شده است مجهز به دو تکنولوژی 2G و 4G می باشد و مشترکان همراه اول می توانند منبعد از اینترنت پرسرعت با کیفیت تری در این منطقه بهره مند شوند.وی روند توسعه ارتباطات سیار استان گلستان را مستمر دانست و افزود: ارتقاء سطح پوشش ارتباطی همراه اول و افزایش کیفیت اینترنت پرسرعت همراه از اهداف برنامه های توسعه ای می باشد .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه