روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير - شماره 4158

تاکید استاندارتهران بر تکمیل مسکن‌های مهر و ملی پردیس

واحدهای مسکونی نباید ناقص تحویل مردم شود

 استاندار تهران با اشاره به سفر فروردین ماه رئیس جمهور به این شهرستان اظهار کرد: دغدغه اصلی رئیس جمهور اتمام پروژه‌های مسکن مهر و ساخت مسکن ملی بوده و به طور مستمر پیگیر این موضوع هستند.
محسن منصوری در جلسه شورای مسکن که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد، افزود بخشی از تعهدات مسکن مهر شهرستان مربوط به وزارت راه و شهرسازی و بخشی بر عهده ما می باشد که در این  زمینه وزارت راه باید اعتبارات ملی تخصیص دهد.  
وی ادامه داد: در مورد پردیس توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است که بخشی مربوط به سرانه ها و زیرساخت ها و برخی موارد نیز استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی گروه های جهادی و مردمی است.
وی ادامه داد: تصفیه خانه پردیس به لحاظ زیست محیطی اهمیت زیادی دارد و باید اجرای آن تسریع شود.
استاندار تهران همچنین در مورد مسکن مهر پردیس  تاکید کرد: نباید مسکن ناقص تحویل مردم شود و پیمانکاران نباید سو استفاده کنند؛ هر آنچه در شهر پردیس ارزش افزوده یا تغییر کاربری ایجاد می شود باید برای تکمیل پروژه های همین شهرستان هزینه شود.
منصوری در مورد واگذاری اسناد، تحویل ۲۴ واحد مسکن مربوط به مددجویان کمیته امداد و واگذاری‌ها فازهای مختلف به شهرداری دستورات لازم را صادر کرد.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، وی در مورد وضعیت مترو شهرستان پردیس تاکید کرد: استان تهران پروژه‌های نیمه تمام زیادی دارد که اولویت با اتمام این پروژه ها می باشد، از اینرو در مورد مترو پردیس باید وضعیت مالی، تجهیز منابع و واگذاری به سرمایه گذار خصوصی یا خارجی مورد بررسی قرار گیرد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه