روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۴ خرداد - شماره 4136

تکریم بازنشستگان از توصیه های دینی و اخلاقی است

 حجت الاسلام والمسلمین آزادی مسئول امور فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در این مراسم اظهارداشت: دین اسلام احترام به بزرگان را در رفتار و خدمت به آنها بسیار مهم دانسته و بارها نیز در این زمینه سفارش شده که حرمت بازنشستگان عزیز باید همراه با خدمات بهتر به آنها مورد توجه قرار گیرد.
وی بر اهمیت نقش دولت در خدمت هرچه بهتر به بازنشستگان تاکید کرد و گفت: دولت باید علاوه بر رسیدگی به اوضاع مالی و اقتصادی، از تجربه و دانش آنها در سایر بخش ها نیز استفاده کند و خدمات ۳۰ ساله این عزیزان به سادگی نادیده گرفته نشود.
حجت الاسلام آزادی توجه به جایگاه بازنشستگان را زمینه‌ساز تربیت بهتر نسل موفق برای آینده توصیف کرد و افزود: بازنشستگان، بزرگ خانواده‌ها هستند و این نهاد برای حفظ پایداری خود به نقش بزرگان خانواده احتیاج دارد.
وی یکی از جنبه های تکریم بازنشستگان را ثبت و ضبط تجربه های آنان و استفاده در جامعه برشمرد و تصریح کرد: می توانیم با استفاده از تجربه بازنشستگان در حل مشکلات از آنها کمک بگیریم.
در ادامه بهادری مسئول کانون بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان از رویکرد مدیران شرکت در تجلیل از بازنشستگان تقدیر کرد. در این مراسم از 9 تن از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق تجلیل شد. تاکنون 250 نفر از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان بازنشسته که 9 نفر آنها در سال گذشته و امسال به این افتخار نائل شده و متاسفانه 15 نفر آنها نیز فوت کرده اند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه