روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۱ يکشنبه ۲۵ ارديبهشت - شماره 4128

وزير کار؛

طي 4 روز بيش از يک ميليون اعتراض در سايت حمايت معيشتي ثبت شد

 وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي گفت: در چهار روز اجراي طرح اصلاح يارانه‌ها 2ميليون تماس و مراجعه به سايت حمايت معيشتي انجام شده و اعتراضات يک‌ميليون و 50هزار نفر ثبت شده که در حال بررسي است.
حجت‌الله عبدالملکي درخصوص بازديد روز گذشته «محمد مخبر» معاون اول رييس جمهور از سامانه تلفني رسيدگي به شکايات و سؤالات مردمي در اجراي طرح «مردمي‌سازي و توزيع عادلانه يارانه‌ها»، اظهار داشت: اجراي اين طرح ملي سؤالات و دغدغه‌هايي را براي مردم به وجود آورد که نيازمند شفاف‌سازي و همراهي همه‌جانبه است.
وي افزود: عدالت در توزيع يارانه‌ها و کاهش فاصله طبقاتي مورد تأکيد رييس جمهور است که تلاش مي‌شود اين مهم محقق شود.
وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي با اشاره به آثار مثبت اجراي اين طرح براي اقشار و دهک‌هاي پايين جامعه، ادامه داد: پس از اجراي اين طرح «ضريب جيني» در کشور وضعيت مناسبي پيدا مي‌کند و شاخص‌هاي اقتصادي بهبود مي‌يابد.
عبدالملکي بيان داشت: همزمان با پرداخت اين يارانه براي مردم، تيم‌هاي پاسخگويي به سؤالات مردم در سامانه تلفني مستقر شدند.
وي بر به‌روزرساني و پشتيباني از سامانه تأکيد کرد و گفت: در چهار روز اجراي طرح 2 ميليون تماس و مراجعه به سايت انجام شده و اعتراضات يک‌ميليون و 50 هزار نفر ثبت شده که در حال بررسي است.
در جريان اين بازديد معاون اول رييس جمهور و وزير رفاه ضمن گفت‌وگوي صميمي و قدرداني از زحمات اپراتورهاي سامانه‌هاي تلفني وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي، به تماس تلفني چند نفر از هموطنان که با اين سامانه تلفني تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمي‌سازي و توزيع عادلانه يارانه‌ها پاسخ دادند. سامانه 6369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي راهنمايي و پاسخگويي مردمي است که از دريافت يارانه‌ها در طرح جديد دولت جا مانده‌اند و ساير سؤالات يارانه‌اي، در سه شيفت و با 120 اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند.
افراد مي‌توانند براي ثبت شکايت‌ها به سايت حمايت معيشتي به‌آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir و تلفن گوياي 09200006369 مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه