روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۵ بهمن - شماره 4069

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

حفظ حقوق شهروندی وپوشش بیمه همگانی از اهداف بیمه سلامت است

  مدیرکل بیمه سلامت مازندران در جلسه شورای اداری استانی این اداره کل اعلام کرد: حفظ حقوق شهروندی، خرید راهبردی خدمات سلامت ، پوشش بیمه همگانی و رضایت بیمه شدگان از اهداف بیمه سلامت است که با تحقق سازمان الکترونیک توانسته است به بسیاری از این اهداف دست یابد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، دکتر محمدرضا میرزایی، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی در جمع مدیران ستادی و استانی بیمه سلامت در جلسه شورای اداری که در شهرستان نور برگزار شد بیان داشت: سازمان بیمه سلامت، به عنوان بزرگترین سازمان بیمه پایه درمان کشور، با ایجاد یک سازمان الکترونیک هوشمند و با تمرکز بر سطح بندی خدمات و رعایت نظام ارجاع تلاش دارد تا پوشش بیمه سلامت همگانی را در کشور تکمیل کرده که این کار نقش مهمی در کاهش مشکلات درمانی مردم دارد. وی بیان داشت: ما مردم را ولی نعمت خود دانسته وتمام توان و نیروی خود را در راه خدمتگزاری به مردم خواهیم گذاشت.
وی در ادامه با اشاره به خدمت جدید سازمان بیمه سلامت که بر اساس فرمایشات و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در سال های اخیر نسبت به افزایش جمعیت و بازنگری در سیاست های جمعیتی صورت گرفت، اعلام کرد: هزینه های درمان ناباروری تا 3 نوبت درسال توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. بر این اساس بیمه سلامت تا پایان سال جاری تمام هزینه ها را پرداخت می کند و زوجین می توانند با ارایه فاکتور نسبت به دریافت هزینه های پرداختی از ابتدای سال نیز اقدام کنند.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود: با همت و همراهی تمامی مسئولین و کارکنان این اداره کل توانستیم در بحث اجرا و پیاده سازی نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، جزء استانهای برتر کشور اجرای این پروژه باشیم. وی توانمندسازی بیمه شدگان را از برنامه های مهم این اداره کل برشمرد و افزود: مشارکت در ارائه خدمات الکترونیکی سلامت ، کمک به ارتقاء برنامه پزشک خانواده شهری و روستایی ، نظارت استاندارد بر موسسات درمانی طرف قرارداد ، آموزش و توانمندسازی بیمه شدگان و پرسنل ، پژوهش های کاربردی در حوزه بیمه و سلامت ، اجرای طرح بیمه رایگان برای جمعیت فاقد بیمه پایه ، تعامل سازنده با موسسات و شرکای کاری، مدیریت منابع و مصارف سازمانی ، رصد و تحلیل خدمات سلامت و مدیریت و ساماندهی را از اولویت های مهم این اداره کل برشمرد.
لازم به ذکر است در این جلسه روند اجرای پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، طرح بیمه سلامت همگانی اقشار آسیب پذیردر استان همچنین پزشک خانواده شهری و روستایی و برنامه های پیش روی این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه