روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ دي - شماره 4065

بنادر از مهمترین مبادی ورود و خروج کالا در کشور هستند

برنامه ریزی لازم جهت تسهیل در ورود و خروج کالا در بندر بوشهر انجام خواهد شد

 دکتر خدائیان رییس سازمان بازرسی کل کشور در راس هیاتی،از بندر بوشهر دیدن کرد.
به گزارش روابط عمومی، در ابتدای این دیدار که در بالکن طبقه هفتم برج بندر برگزار شد سیاوش ارجمندزاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ضمن خوشامدگویی به هیئت بازدید کننده به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل پرداخت.
ارجمندزاده بندر بوشهررا بندری با قدمت تاریخی و روبه توسعه منطبق با آیتم های بین المللی مطرح کرد و افزود:  افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل  آن به یک بندر نسل سومی در مجتمع بندری نگین خواهد بود که حجم عمده آن را محیط های کانتینری و بخش دیگر را مخازن برای صادرات و واردات مواد نفتی مایع تشکیل می دهد.
در ادامه دکتر خدائیان و هیات همراه با حضور در محوطه عملیاتی بندر بوشهر از نزدیک از انبارها و روند تخلیه و بارگیری کالا دیدن کردند.
خدائیان در حاشیه بازدید از محوطه های بندر بوشهر و در جمع خبرنگاران گفت: بنادر از مبادی بسیار مهم در ورود و خروج کالا هستند که در بین بنادر نیز بندر بوشهر به لحاظ پتانسیل هایی بالایی که دارد از جایگاه ویژه  و حائز اهمیتی برخوردار است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور افزود: طی بازدیدی که امروز از بندر بوشهر صورت گرفت سعی خواهیم کرد با  برنامه ریزی های لازم شرایط  ورود و خروج کالا را در این بندر  تسهیل کنیم
وی اضافه کرد: زیبنده و شایسته نیست که کالاهایی اعم از خودروها و سایر کالاهای دیگر طی سالهای متمادی در بنادر رسوب داشته باشند لذا امیدواریم این سفر تسهیل کننده و تعیین تکلیفی باشد برای این موضوع که طی سالیان در بنادر بوجود آمده است

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه