برنامه فوتبالی محمد بحرانی برای نسلهای زد و آلفا
«کیمدی فوتبال»، در قالب یک برنامه تعاملی، با اجرای محمد بحرانی، قرار است به زودی منتشر شود.
به گزارش روابطعمومی برنامه، علی باذل ـ تهیهکننده و برنامهساز ـ هدف از ساخت «کیمدی فوتبال» را تولید محتوای متناسب با نسل زد و آلفا دانست و گفت این برنامه ترکیبی از جادو، تخیل، رؤیا و بازی در دنیای فوتبال است.
به گفته باذل، این برنامه با تکیه بر تعامل با مخاطبان، تلاش دارد مرزهای تازهای در برنامهسازی کودک و نوجوان در فضای نمایش خانگی ایجاد کند.
محمد بحرانی، مجری برنامه نیز در همایش این رویداد، با ابراز خوشحالی از حضور در پروژهای ویژه نسل جدید، توضیح داد که در هر قسمت از این برنامه، دو نوجوان تیم رؤیایی خود را از میان ستارگان فوتبال قرن بیستویکم انتخاب میکنند و در قالب رقابت با یکدیگر مواجه میشوند.
فروش ۳ میلیاردی
«فرمانروای آب»
در اکرانهای مردمی
پویانمایی «فرمانروای آب» با ثبت ۲۴۵۱ اکران مردمی در سراسر کشور و جذب بیش از ۱۴۱ هزار مخاطب، توانست به فروش بیش از ۳ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان دست یابد.
پویانمایی «فرمانروای آب» توانسته است با مجموع ۲۴۵۱ اکران مردمی در نقاط مختلف کشور، بهویژه مناطق فاقد سینما، به همت اکران مردمی عمار، اکران سیار بهمن سبز و روایت فتح به رکورد ۱۴۱ هزار و ۱۴۷ مخاطب و فروش بیش از ۳ میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان دست یابد.
این پویانمایی ۹۰ دقیقهای به کارگردانی مجید اسماعیلی، داستانی حماسی و اعتقادی را حول محور نبرد میان ۲ جبهه حق و باطل روایت میکند؛ جایی که تقابل میان ایران و آمریکا در قالب رویارویی ۲ قدرت نظامی و اعتقادی به تصویر کشیده میشود. «فرمانروای آب» ضمن پرداخت به مفاهیمی چون مدیریت جهانی امام عصر (عج)، اقتدار علمی و دفاعی ایران، وحدت امت اسلامی، دشمنشناسی و رجعت، با بیانی هنری و داستانی مخاطب را وارد جهانی ماجراجویانه و معناگرا میکند.
براساس آمار تفکیکی، اکران مردمی عمار با ۱۵۷۴ اکران، ۹۱ هزار و ۵۸۷ مخاطب و فروش ۲ میلیارد تومان، بیشترین سهم نمایش این اثر را به خود اختصاص داده است. پس از آن، اکران سیار بهمن سبز با ۷۲۸ اکران، ۴۱ هزار و ۶۶۹ مخاطب و ۹۷۶ میلیون تومان فروش در رتبه دوم قرار دارد. همچنین روایت فتح با ۱۴۹ اکران، ۷۸۹۱ مخاطب و ۱۹۴ میلیون تومان فروش سومین گروه فعال در نمایش این اثر بوده است.
تا امروز بیشترین اکرانها در استانهای اصفهان، تهران، خراسان رضوی، فارس، البرز، همدان و قم انجام شده است و مساجد، مصلیها، پایگاههای بسیج، مدارس و تشکلهای مردمی بیشترین مکانهای نمایش این پویانمایی بودهاند.