روزنامه کائنات
3

اقتصاد

1404 دوشنبه 9 تير - شماره 4861

مدیرعامل مؤسسه ملل تاکید کرد؛

ضرورت پایداری و ارائه خدمت در بحران ها

 مدیر عامل مؤسسه اعتباری ملل در نشستی با رؤسای شعب مشهد ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و یاد شهدای عزیز اقتدار ملی ایران، بر ضرورت پایداری، همدلی و خدمت مؤمنانه در مواجهه با بحران ها تأکید کرد.
به گزارش کائنات، سیدامین جوادی در این جلسه که رؤسای حوزه ها، معاونین و رؤسای شعب مشهد مقدس حضور داشتند با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرداران عزیز کشور و یاد شهدا، ضمن بزرگداشت مقام شهیدان و تجلیل از ایستادگی ملت ایران در روزهای پرالتهاب اخیر، تأکید کرد:خداوند همواره یاور کسانی‌ است که در راه او گام برمی دارند.
مدیر عامل مؤسسه اعتباری ملل در ادامه با بیان نمونه هایی از مقاومت تاریخی و تشبیه حوادث جاری به وقایع صدر اسلام، تصریح کرد: سیره امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش الگویی جاودانه برای ایستادگی در برابر ظلم و استکبار است.
سیدامین جوادی افزود: ما شهید را مرده نمیدانیم؛ شهید زنده است و نزد پروردگارش روزی میخورد، این باور، ریشه دارترین عامل پایداری ملت ماست.
مدیر عامل  موسسه اعتباری ملل در ادامه به تحولات اخیر در کشور و واکنش های دشمنان اشاره کرد و گفت: برخلاف آنچه دشمن میخواست مردم میهن اسلامی و به خصوص همکاران ما با قدرت و مدیریت به موقع اجازه ندادند کوچکترین خللی در خدمت رسانی و امورشان ایجاد شود.
سیدامین جوادی ضمن قدردانی ویژه از تلاش های شبانه روزی همکاران نظام بانکی به ویژه همکاران موسسه ملل از نقش آفرینی هوشمندانه آنان یاد کرد و گفت: این تدابیر موجب شد حتی در صورت آسیب به برخی نقاط مدیریت امور مختل نشود و جریان خدمت استمرار یابد.
مدیر عامل مؤسسه اعتباری ملل حضور فعالانه همکاران در شعب و پایداری آنها در شرایط پرتنش را نشانه ای از مدیریت اخلاق محور دانست و گفت: مدیر واقعی کسی است که در بحران میدان را خالی نکند.
سیدامین جوادی افزود : در بازدیدهای اخیر از شعب مشهد و تهران و آذربایجان شرقی شاهد بودم که همکاران با روحیه بالا و نظم کامل در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند؛ این یعنی موفقیت.
مدیر عامل مؤسسه اعتباری ملل با تأکید بر جایگاه اخلاق و ایمان در کار بانکی اظهار داشت: ایمان و خدمت خالصانه، رمز موفقیت در هر مجموعه ای است، باید چنان باشیم که مردم از همنشینی با ما آرامش بگیرند.
سیدامین جوادی در پایان هره برداری از فرصت عمر، سرمایه گذاری بر اخلاق، همدلی و نشاط در کار را مهمترین راهکارها برای استمرار موفقیت ها دانست و گفت: ملل با حسادت و رقابت ناسالم پیش نرفته، بلکه همواره با همدلی صمیمیت و ایمان رشد نموده است.
مدیر عامل مؤسسه اعتباری ملل همچنین با اشاره به آیات و روایات تأکید کرد: تبسم، عبادت است؛ و این لبخندها امید را به جامعه تزریق مینماید پس همواره تلاش کنید تا موجب شادی و لبخند در چهره هموطنان عزیزمان باشید.

در ۱۲ روز جنگ تحمیلی صورت گرفت؛
رسیدگی به ۳۰۰۰ درخواست مشتریان توسط بانک مسکن
 مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن اعلام کرد: در روزهایی که کشور با شرایط خاص ناشی از تجاوز رژیم صهیونیستی مواجه بود، بانک مسکن با تکیه بر سرمایه انسانی متعهد و جهادگر خود، حضور و عملکردی فعال و مستمر در ارائه خدمات بانکی و مشاوره‌ای به مردم داشت.
به گزارش کائنات، محمدحسن ترابی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن، با اشاره به نقش‌آفرینی بی‌وقفه این بانک در روزهای دشوار اخیر، گفت: با وجود حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی و فضای جنگی حاکم بر کشور، کارکنان بانک مسکن در بخش‌های صف و ستاد با روحیه‌ای جهادی به خدمت‌رسانی ادامه دادند.
وی ادامه داد: علاوه بر شعب بانک که به‌صورت روزانه در خدمت مشتریان بودند، کارشناسان مرکز مشاوره بانک نیز با حضور مداوم در محل کار، با صبوری و دقت به سوالات مردم پاسخ دادند و تلاش کردند دغدغه‌های آنان را در اسرع وقت برطرف سازند.
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: بر اساس آمار ثبت‌شده در سامانه‌های روابط عمومی، در فاصله ۱۲ روزه از آغاز جنگ تحمیلی، کارشناسان مرکز مشاوره این بانک موفق به پاسخگویی به سه هزار تماس تلفنی و ایمیل ارسالی از سوی مشتریان شدند.
وی در خصوص عملکرد کارشناسان مرکز مشاوره بانک طی سال جاری نیز افزود: پاسخگویی به تعداد ۳۰ هزار و ۶۰۱ تماس تلفنی و ایمیل نیز جزء اقدامات مرکز مشاوره بانک مسکن از ابتدای امسال تاکنون بوده است.
ترابی در ادامه تأکید کرد: مرکز مشاوره بانک مسکن با هدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عمومی به اطلاعات بانکی، همواره پاسخگوی سوالات مشتریان بوده و حتی در سخت‌ترین شرایط نیز این مسئولیت را ترک نکرده است.
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در پایان اظهار کرد: بهبود مستمر تجربه مشتری از اولویت‌های اصلی بانک مسکن به شمار می‌رود. در این مسیر، تقویت ارتباط مؤثر و تخصصی با مشتریان، استفاده از فناوری‌های نوین و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در دستور کار قرار دارد.

افزایش سرمایه ۲۱۳ درصدی بیمه پارسیان
از محل سود انباشته
 هیئت مدیره شرکت بیمه پارسیان پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۱۳ درصدی این شرکت را به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه کرد. به گزارش کائنات، بر اساس این پیشنهاد، منابع مورد نیاز برای این افزایش سرمایه از محل سود انباشته شرکت تأمین خواهد شد.
هدف از این افزایش سرمایه، تقویت ساختار مالی، ارتقاء سطح توانگری مالی شرکت و ایجاد بستر مناسب برای توسعه فعالیت‌ها و افزایش سهم بازار اعلام شده است.
در صورت تصویب این پیشنهاد توسط مجمع عمومی فوق‌العاده، سرمایه بیمه پارسیان رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد که می‌تواند در بهبود شاخص‌های مالی و عملیاتی این شرکت و همچنین افزایش قدرت رقابت‌پذیری آن در صنعت بیمه کشور مؤثر باشد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه