روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين - شماره 4578

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی خبر داد؛

نصب موفقیت آمیز وسل فیلتر واحد سوخت‌رسان RB-283


  آذربایجان شرقی -  لیلا پاشائی: با تلاش و همت کارشناسان و کارکنان وظیفه شناس سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز و همکاران خدمات مهندسی منطقه نصب وسل فیلتر واحد سوخترسان RB-283 این مرکز با موفقیت انجام گرفت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اعلام این خبر و با تأکید بر بهره گیری از توانمندی و دانش نیروهای خلاق و فرهیخته منطقه از تلاش های رئیس سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز، کارشناسان و کارکنان این مرکز و نیروهای کاردان خدمات مهندسی منطقه جهت اجرای پروژه نصب وسل واحد سوخت رسان RB-283 این مرکز تقدیر کرد.
ناصر راشدی با اشاره به تلاش و همت کارکنان و کارشناسان مرکز سوختگیری هواپیمایی شهید مدنی تبریز و خدمات مهندسی منطقه اظهار داشت: جایگزینی وسل فیلترهای دو مرحله ای بجای فیلترهای مانیتور واحدهای سوخترسان، خارج از روتین کاری، ضمن هماهنگی با اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور با مسئولیت شناسی و کاردانی با موفقیت انجام پذیرفت.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: اجرای کلیه مراحل این طرح مورد تأیید اداره کل سوختگیری هواپیمایی کشور بوده و کاهش هزینه ها را در پی داشته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی همچنین گفت: روند عادی و بی وقفه سوخت رسانی در 188 جایگاه عرضه سوخت مایع منطقه آذربایجان شرقی انجام می گیرد.
ناصر راشدی، پس از حمله غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی با حضور شبانه در جایگاههای عرضه سوخت منطقه از تأمین و توزیع بی وقفه سوخت در 188 جایگاه سوخت مایع خبر داد.
راشدی در این خصوص گفت: با تلاش و همت مسئولین و کارکنان خدوم منطقه سوخت کافی در انبارهای نفت منطقه ذخیره شده و هیچگونه نگرانی در خصوص تأمین سوخت مورد نیاز مردم شریف وجود ندارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به ارائه خدمات بی وقفه سوخت رسانی در 188 باب جایگاه عرضه سوخت مایع استان اظهار داشت: سوخت کافی در کلیه جایگاههای استان موجود بوده و کارکنان منطقه به صورت شبانه روزی آماده دریافت و ارسال سفارش های جایگاهها می باشند.
راشدی با تأکید بر ضرورت استفاده شهروندان از کارتهای سوخت شخصی هنگام سوختگیری تصریح کرد: کارتهای اضطراری به صورت محدود در جایگاهها موجود بوده و هموطنانی که به هر ترتیب فاقد کارت هوشمند سوخت هستند می توانند از آنها استفاده نمایند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه