روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين - شماره 4578

مزایده بانک دی بی نتیجه بود


 بانک دی اعلام کرد که مزایده این بانک بدون نتیجه پایان یافته است. به گزارش کائنات، بانک دی بیان داشت در مزایده فروش اموال مازاد بانک هیچ پیشنهاد خریدی واصل نشد.
بانک دی براساس قانون اجازه تأسیس بانک های غیر دولتی مصوب بیست و یکم فروردین ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و نه، مستند به ماده 98 قانون برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادی،‌اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب قانون پولی و بانکی کشور مصوب تیرماه سال هزار و سیصد و پنجاه و یک، قانون عملیات بانکی بدون ربا مصوب سال 1362، و با رعایت قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب بیست و چهارم اسفند ماه هزار و سیصد و چهل و هفت شمسی و همچنین با رعایت سایر قوانین جاری و با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی بویژه در زمینه های پولی، مالی و بانکی تشکیل و اداره می گردد.

سود بانک گردشگری
از مزایده چقدر بود؟
 بانک گردشگری نتیجه مزایده فروش اموال مازاد خود را اعلام کرد. به گزارش کائنات، وگردش اعلام کرد؛ تا تاریخ 1402.12.27 که پایان مهلت خرید اسناد توسط متقاضیان بود 1 نفر شرکت کننده نسبت به خرید اسناد اقدام نموده که هیچ پیشنهادی از سوی ایشان تا پایان مهلت مقرر 1402.12.28 ارایه نشد و دو شرکت نیز درخواست خرید اموال را ارایه کرده که براساس آن پروژه وزرا و حسن سیف واگذار شد.
مبلغ واگذاری 120,000 میلیارد ریال بوده و سودی معادل 74,602 میلیارد ریال برای بانک رقم زده است.

ارایه خدمات بانکی
به افراد بالای ۶۵ سال
بدون صف در شعب بانک ملت
 برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند.
به گزارش کائنات و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، طرح منزلت در راستای احترام به مقام و منزلت سالمندان با اختصاص کلید مجزا در دستگاه نوبت دهی شعب و همچنین سامانه نوبت دهی غیرحضوری در شعب این بانک اجرایی شده است.
بر اساس این گزارش، از شماره ۴۰۰ الی ۴۴۹ دستگاه های نوبت دهی شعب، به مراجعین حضوری دارای سن ۶۵ سال یا بالاتر در قالب طرح منزلت اختصاص یافته است.
با اجرای طرح منزلت در بانک ملت، تکریم سالمندان گرانقدر در دریافت خدمات بانکی در دستور کار تمامی شعب این بانک قرار گرفته است.

اطلاعیه فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بیمه ایران درخصوص‌ عملیات وعده‌ صادق
  فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج بیمه ایران با صدور اطلاعیه ای اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین اشغالی را تبریک گفت.
به گزارش کائنات، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر وعده صادق  محقق شد و این بار  انتقام الهی از آستین نیروهای پاسدار انقلاب اسلامی بیرون آمد. ملت شریف ایران شاهد عمل به دستور قرآن بودند که می فرماید: قاتلو ائمه الکفر
بغض در سینه محبوس یک جهان، ترکید. بغضی که از نگاه به جنایت رژیم کودک کش و دم نزدن سران سیاست زده دنیای ظلم و جور ایجاد شده بود. اما شب عملیات تنها شبی بود که کودکان غزه آرام خوابیدند. بسیجیان شرکت سهامی بیمه ایران، تحقق وعده الهی را به مقام معظم رهبری و دلاورمردان نظامی و ملت شریف ایران اسلامی  تبریک گفته و آمادگی خود را برای فداکاری برای آرمان ملت مقتدر ایران اسلامی اعلام میدارد.»

سقف تراکنش خرید روزانه
افزایش یافت
  بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.
به گزارش کائنات، بانک مرکزی در ابلاغیه‌ای به بانک‌های کشور اعلام کرد: «حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به ۲ میلیارد ریال افزایش یافت.» بر اساس این ابلاغیه هر فرد حقیقی می‌تواند در یک روز و با یک کارت بانکی ۲۰۰ میلیون تومان خرید انجام دهد. همچنین سقف مجموع تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست ۲۰۰ میلیون تومان است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه