روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين - شماره 4577

در شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز آغاجاری مطرح شد:

تشییع شهید گمنام در بام فرهنگی امیدیه نقطه عطف شرکت آغاجاری در سال ۱۴۰۲


  در اولین نشست شورای فرهنگی شرکت نفت و گاز آغاجاری اقدامات فرهنگی شرکت در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی قرار گرفت و از اقدامات ادارات فرهنگی طی یکسال گذشته قدردانی شد.
مدیر عامل شرکت آغاجاری در این نشست احداث بام فرهنگی امیدیه در پاسارگاد و تشییع شهید گمنام در این منطقه را نقطه عطف اقدامات فرهنگی این شرکت بر شمرد و  بر انسجام و همدلی بیشتر و هم افزایی در برنامه های فرهنگی پیش رو تاکید کرد.
مهندس جواد تقی زاده با اشاره به ظرفیت های بام فرهنگی امیدیه بیان کرد: فعالیت های فرهنگی در این محل برنامه محور باشد و به گونه ای انجام شود که خانواده پسند و جوان پسند باشد تا بتوان تمام سلایق را جذب کرد.
مهندس تقی زاده در این نشست با تاکید بر ایجاد جاذبه فرهنگی در بام امیدیه خواستار ایجاد ساختار متناسب با برنامه ها و طرح های آتی شرکت آغاجاری در این محل شد.
در ادامه مهندس تقی زاده آموزشگاه حرفه ای را یکی دیگر از ظرفیت های بالقوه  شرکت آغاجاری دانست و خواستار برنامه ریزی جهت استفاده از امکانات و ظرفیت های این آموزشگاه جهت مهارت آفرینی فرزندان کارکنان شد.
ایشان تقویت برنامه های قرآنی را از دیگر برنامه های این شرکت در سال جدید عنوان کرد و افزود : طرح رحله قرآن که شامل آموزش جامع و کامل مباحث قرآنی می باشد در سال۱۴۰۳ اجرایی گردد.
در پایان نیز اعضای جلسه ضمن ارائه برنامه ها، پیشنهادات خود را جهت برنامه های فرهنگی مطرح نمودند.

مانیتورینگ 64 ایستگاه گاز در استان بوشهردر سال 1402
  در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان،» ارتقاء سیستم سنجش مشترکین» و « نگهداری بهینه و توسعه تجهیزات و تاسیسات» مانیتورنگ 64 ایستگاه پر مصرف در استان بوشهر در سال گذشته انجام شده است .”
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهرمدیرعامل این شرکت گفت: از تعداد 74 ایستگاه CGS , CGS/TBS و ایستگاه های پر مصرف برنامه ریزی شده در فاز اول، با انجام مانتیورینگ و قرائت از راه دور ایستگاه پتروپالایش کنگان، مانیتورینگ 64 ایستگاه با ظرفیت کلی  6،376،000 متر مکعب بر ساعت انجام شده که هم اکنون پشتیبانی و بهره برداری از مانیتورینگ ایستگاه ها، توسط واحد اندازه گیری این شرکت در دست اقدام می باشد.
رویکرد توسعه سامانه مانیتورینگ و قرائت از راه دور از سال 1394 توسط واحد اندازه گیری و توزیع گاز و به منظور کنترل صحت عملکرد و دقت تجهیزات اندازه گیری و با تبعیت از «دستورالعمل مانیتورینگ و اجرای سیستم مانیتورینگ در ایستگاه های شرکت ملی گاز ایران « ، در حال انجام است.
وی گفت: مانیتورینگ در جهت ، برآوردن انتظارات سازمان و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شرکت و مشتریان در قالب فرایند اندازه گیری  و توزیع گاز و زیر فرآیند ارتقاء و کنترل سیستم سنجش مصارف شکل گرفته و در حال حاضر ایستگاه های متصل به سیستم مانیتورینگ در استان بوشهر بر اساس تعداد ایستگاه 86 درصد و بر اساس ظرفیت ایستگاه 99.14 درصد حجم فروش گاز است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: خواهش ما از مردم این است که حتماً از کارت شخصی سوخت خود هنگام سوختگیری استفاده کنند و اجازه دهند آنهایی که نیاز واقعی به استفاده از کارت اضطراری دارند از آن استفاده کنند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه