روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۶ فروردين - شماره 4569

سعدالله زارعی در گفت و گو با کائنات

صهیونیست ها به خوبی می دانند نمی توانند رو در روی ایران بایستند


  کارشناس و تحلیلگر مسائل بین الملل و منطقه گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب چندین سال قبل فرمودند دوره بزن در رو گذشته، وقتی یکی بزنید ده تا می خورید حتما جمهوری اسلامی در این موضوع پاسخ لازم را به شرارت های اسرائیل می دهد.
سعدالله زارعی کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل منطقه در گفت و گو با کائنات در خصوص اقدامات نظامی اسرائیل علیه ایران و اهداف اسرائیل در این باره گفت: صهیونیست ها به خوبی می دانند نمی توانند رو در روی ایران بایستند و با ایران وارد جنگ مستقیم شوند چرا که اسرائیل بعد از گذشت چند ماه همچنان در صحنه غزه مانده و کاری از پیش نبرده است ضمن اینکه جرات کشاندن دامنه جنگ به لبنان را نیز ندارند لذا نمی توانند دامنه جنگ را به ایران بکشانند.
وی در این باره یادآور شد:  این حرف که اسرائیل می خواهد پای ایران را به جنگ بکشاند سخنی انحرافی است چرا که آنها هرگز نمی توانند با ایران وارد جنگ شوند و به خوبی می دانند تبعات کلید  زدن جنگ مستقیم با ایران برای آنها چه خواهد بود.
وی در این باره به پاسخ ایران به حملات هوایی اسرائیل به ساختمان مجاور کنسولگری ایران پرداخت و گفت: بی تردید ما ایرانی ها به عنوان اولیای دم هرگز از خون شهدای خود نمی گذریم ضمن اینکه با تحلیل های سیاسی نیز نمی توانیم از مساله ای به این مهمی چشم پوشی کنیم مسلما باید پاسخ درخوری به جنایت ها و حملات اسرائیل به فرماندهان ایرانی بدهیم.
کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و مسائل منطقه یادآور شد: اینکه پاسخ ایران به اسرائیل چه کیفیتی خواهد داشت و چگونه و در کجا انجام می شود موضوعی است که دستگاه های مسوول با محاسبات دقیق انجام می دهند پس در انجام این موضوع کمترین شک و شبهه ای وجود ندارد.
سعداله زارعی خاطر نشان کرد: اینکه ایران پاسخ اسرائیل را می دهد مشخص است که انجام می شود چرا که باید پاسخ جنایت های اسرائیل داده شود اما با ارائه تحلیل های سیاسی مثل این موارد که اسرائیل با حمله به فرماندهان ایرانی به دنبال باز کردن پای ایران در جنگی منطقه ای است نمی توان خون های ریخته شده عزیزان ما را نادیده گرفت.
کارشناس و تحلیلگر سیاست خارجی و منطقه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در این موضوع گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب چندین سال قبل فرمودند دوره بزن در رو گذشته، وقتی یکی بزنید ده تا می خورید حتما جمهوری اسلامی در این موضوع پاسخ لازم را به شرارت های اسرائیل می دهد ضمن اینکه به نظر می رسد بعد از تشکیل جلسه در شورای عالی امنیت ملی اقدامات لازم در دستور کار قرار داده شده و تصمیمات موثری برای پاسخ به جنایت های اسرائیل اتخاذ شده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه