روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۲۷ مهر - شماره 4000

آیت‌ا لله سعیدی:

دولت درحال عمل به وعده‌هاست

 نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه بحمدالله دولت شبانه روز در حال تلاش است و به وعده‌هایش عمل می‌کند، گفت: انتظار مردم این است که همانطور که دولت در امر واکسیناسیون حرکت قابل توجهی انجام داد به مقابله با گرانی و رسیدگی به معیشت مردم هم توجه بیشتری کند.
به گزارش کائنات به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار وزیر بهداشت و درمان کشور که عصر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه مردم ما اهل فکر، تلاش، جهاد و بصیرت هستند و در عین حال از مراجع و علمای دین تبعیت می‌کنند، اظهار کرد: توصیه علما و مراجع به واکسن زدن و پخش تصاویر واکسن زدن مراجع و علما می تواند در تشویق مردم به واکسن زدن مؤثر باشد. وی با بیان اینکه مردم تلاش می کنند که به دولت در زمینه واکسیناسیون کمک کنند، افزود: مردم قم باید در این زمینه پیشتاز باشند زیرا قم آشیانه اهل بیت(ع) و مرکز انقلاب اسلامی است و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امور معنوی و مذهبی را هم با هدایت و همراهی مسئولان اجرا کردند و الگو بودن خود را در این زمینه هم به ظهور و بروز رساندند. نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه بحمدالله دولت شبانه روز در حال تلاش است و به وعده‌هایش عمل می‌کند، گفت: مردم در امر واکسیناسیون دیدند که این خطر بسیار بزرگ چطور با تلاش دولت مهار شده است و انتظار مردم این است که همانطور که دولت در امر واکسیناسیون حرکت قابل توجهی انجام داد به وعده‌های دیگرش از جمله مقابله با گرانی و رسیدگی به معیشت مردم هم توجه بیشتری کنند.
وی با بیان اینکه وقتی در باب ورود اجناس خارجی تذکر داده می شود هم دستگاه‌های دولتی و هم مردم باید رعایت کنند، افزود: کشور ما کشوری است که می‌خواهد نشان دهد بر اساس حکومت عدل، انصاف می توان زندگی بهتری برای مردم فراهم کرد و کار متفاوتی با دیگر کشورهای انجام دهد.
سعیدی با بیان اینکه دولت اسلامی به دنبال این است که هم دنیا و هم آخرت مردم را آباد کند، خاطرنشان کرد: این آبادی به این است که دولت و مردم با هم همراه باشند و به هم اعتماد داشته باشند.وی ادامه داد: یکی از راه‌های مهم مدیریت جامعه حفظ و ارتقاء اعتماد مردم به دولت است بنابراین مسئولان نگذارند اعتماد مردم خدشه‌دار شود و حفظ اعتماد به همین خدماتی است که دولت انجام می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان قم با تأکید بر اینکه مردم در قضیه کرونا سختی زیادی کشیدند، افزود: تحریم‌ها هم که سر جای خودش است بنابراین همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نباید کارها را به رفع تحریم‌ها گره زد و اگر گوش به حرف مقام معظم رهبری بدهیم خیلی از امور و مشکلات حل می شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه