روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ يکشنبه ۲۵ مهر - شماره 3998

رییس پژوهش و فناوری شرکت گاز استان ایلام:

برقراری ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها در ایلام یک ضرورت است

رییس پژوهش و فناوری شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه برقراری ارتباط  بین صنایع و دانشگاهها یک ضرورت است، گفت: دانشگاه و صنعت به عنوان دو بخش پویا و محوری جامعه، نیازمند همکاری متقابل و موثر هستند و امروزه برقراری ارتباط منسجم و سازمان‌یافته میان صنایع و دانشگاهها، یکی از نیازهای اساسی کشور به شمار می‌آید.
به گزارش کائنات، زهرا هاشمی در نشستی که با حضور محمد میرزائی‌حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام و نیز روسای واحدهای پژوهش دو دستگاه برگزار شد، افزود: شرکت گاز استان ایلام در راستای همکاری‌های بیشتر در زمینه‌های پژوهش و توسعه فناوری‌ها و رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تفاهم نامه پژوهشی منعقد نموده است.
وی اظهار داشت: شرکت گاز استان ایلام نیز در تلاش است تا با گسترش و ارتقای همکاری‌های دو جانبه با دانشگاهها و مراکز علمی، برخی از نیازها و خواسته‌های فناوری خود را در قالب این ارتباط برآورده کند و از امکانات، استعداد و توانایی‌های دانشگاهها در جهت رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی بهره گیرد.
رییس پژوهش و فناوری شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: این تفاهم‌نامه به منظور بهره‌گیری از تجربیات و توانایی‌های تخصصی و علمی برای اجرای پروژه‌های تحقیقاتی کاربردی مورد نیاز این شرکت منعقد شده و از ظرفیت‌ها و امکانات دو دستگاه در برگزاری سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی در موضوعات تخصصی برای انتقال و توسعه فناوری استفاده می شود. هاشمی خاطرنشان کرد: همچنین حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در راستای نیازهای تحقیقاتی شرکت در چهار چوب قوانین و مقررات، برگزاری نشست‌های علمی مشترک، انتقال تجربیات و نیازهای شرکت به دانشگاه و بالعکس از موضوعات مورد توافق در این تفاهم نامه است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه