روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۰ سه شنبه ۲۵ خرداد - شماره 3918

قاضی‌زاده هاشمی:

تصور غلطی است که رییس جمهوری دانای کل باشد

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: به غلط تصور شده که رییس جمهوری باید دانای کل و خودش طراح سناریوهای اجرایی باشد و جمهور از منظومه فکری کسانی که با او کار می‌کنند، شناخته می‌شود.
سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خو ، گفت: به غلط تصور شده که رییس جمهوری باید دانای کل و خودش طراح سناریوهای اجرایی باشد. جمهور از منظومه فکری کسانی که با او کار می‌کنند، شناخته می‌شود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره برنامه‌اش برای تقویت پول ملی،  افزود: ریال خلاف آن چیزی که تاکنون انجام شده باید ناموس دولت باشد. حفظ ارزش ریال نیاز به ساماندهی حکمرانی دارد. الان متاسفانه یک سامانه و یا مسوول مشخصی که ارزش پول ملی مربوط باشد، نداریم. قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: مجموعه مولفه‌هایی که باعث خلق پول و ایجاد تورم است، در جاهای مختلف در حال سازماندهی است و عملا هیچ جایگاهی حتی بانک مرکزی هم پاسخگو نیست.
وی با اشاره به اینکه برای کنترل ارزش پول ملی حتی نمی‌شود به بانک مرکزی مراجعه کرد، گفت: عملکرد بانک مرکزی که به تنهایی می‌تواند به کنترل جریانی که باعث تضعیف ارزش پول ملی می‌شود، منفی است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره ارزش پول ملی افزود: به اصلاح سیاست‌های مالی و پولی کشور و همچنین تقویت تولید و هدایت نقدینگی در کشور نیاز داریم.

محسن رضایی:
نهضت بزرگ خانه‌سازی ایرانیان را راه می‌اندازیم
 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه می اندازیم، گفت: در این طرح مردم با ۱۰ درصد آورده صاحب خانه می شوند و علاوه بر این با طرح خانه سازی، ۳۰۰ صنعت پشت سر آن راه می افتد که موجب اشتغال زایی نیز خواهد شد.
محسن رضایی میرقائد در برنامه تبلیغاتی تلویزیونی که از سیمای مرکز زنجان پخش شد، افزود: ایران سرزمین اقوام و سرشار از پاکی و شور و مردمی پاک نهاد است. ایران را با ایران باید شناخت. طبیعتش، هنرش، ادبیاتش، نوابغش، مردم مهمانوازش و سابقه تاریخی و تمدنی چند هزار ساله ایران اسلامی حکایت از این گوهر پاک و کمیاب می کند. وی ادامه داد: هنر امام(ره) این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام همه ایرانی ها را جمع کرد، انسجام بزرگی به وجود آورد، همه واحد شدیم و بلند شدیم و روی پای خود ایستادیم.
رضایی افزود: متاسفانه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در دو سه دهه اخیر باعث شد که این توانایی های عظیم نادیده گرفته شود.  ما دوباره می خواهیم قیام کنیم تا بر روی پای خود بایستیم و حرکتی از نو را با دولتی نو آغاز کنیم.
 وی ادامه داد: حضرت امام (ره) برای بار دوم در جنگ تحمیلی همه استان ها و همه اقوام را دور هم جمع کرد و در حالی که پنج استان ایران اشغال شده بود و بیش از چهل، پنجاه کشور پشت سر صدام بود همه آنها را به زباله دان تاریخ فرستاد.
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آیا نمی توانیم بار دیگر همه استان‌ها و همه اقوام دور هم جمع شویم و حرکت سومی را آغاز کنیم، این حتما امکانپذیر است با وجود رهبری فرزانه و جوانان غیرتمند چرا نتوانیم برای بار سوم قیام کنیم.

همتی:
تا آخرین شهروند امیدوار خواهم ایستاد
 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: تا آخرین روزنه‌ مسدود نشده، تا آخرین بهانه برای امید و تا آخرین شهروند امیدوار خواهم ایستاد.
عبدالناصر همتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تا آخرین روزنه‌ مسدود نشده، تا آخرین بهانه برای امید و تا آخرین شهروند امیدوار خواهم ایستاد.نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: به نام ایران، برای جمهوریت و برای رویاهایمان دوشادوش هم بایستیم که اینجا آخرین خاکریز است.انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه