روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد - شماره 3914

سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری:

22هزار متر خط‌کشی محوری در معابر شهر ساری انجام شد

 سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری از اجرای عملیات خط‌کشی محوری به طول 22 هزار متر در برخی از معابر سطح شهر ساری طی دو هفته اخیر خبر داد .
احمد گوران سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری از اجرای عملیات خط‌کشی محوری به طول 22 هزار متر در برخی از معابر سطح شهر ساری طی دو هفته اخیر خبر داد و گفت: خط‌کشی ازجمله علائم مهم ترافیکی است که باعث افزایش ایمنی در تردد وسایط نقلیه و دقت بیشتر رانندگان می‌شود.
 وی افزود: ایجاد نظم در معابر اصلی و فرعی شهر همچنین ایمن‌سازی عبور و مرور عابران از مهم‌ترین اهداف انجام این طرح‌ها است.
 سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری همچنین از نصب و راه‌اندازی 3 دستگاه دوربین ثبت سرعت در ورودی‌های شهر ساری خبر داد و هدف از این کار را افزایش امنیت تردد و مدیریت ترافیک عنوان کرد.
 وی افزود: دوربین‌های ثبت تخلف در معابر شهری ساری نقش مهمی در کاهش تصادف‌های درون‌شهری، جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان، افزایش امنیت عابران پیاده در هنگام گذر از معبرها و کمک به برنامه‌ریزی برای توسعه شهر دارد.
 گوران همچنین از نصب تابلو علائم هشداردهنده در فاز 3 تقاطع ابن شهرآشوب ساری خبر داد که توسط کارکنان اجرایی سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری انجام شد.
 وی خط‌کشی محوری در معابر سطح شهر، رنگ‌آمیزی خطوط پیاده، طراحی اصلاح هندسی چهارراه ابن شهرآشوب و جانمایی چراغ راهنمایی جدید در این چهارراه را از اقدامات این سازمان طی روزهای اخیر برشمرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه