روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد - شماره 3913

رضایی:

گزینش‌های خاص را کنار خواهم گذاشت

 یک نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت اقدام و تحول، گزینش‌های خاص را کنار خواهیم گذاشت و از همه شایستگان در ایران استفاده خواهیم کرد.محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تشریح برنامه‌های تبلیغاتی خود، اظهار کرد: در دولت اقدام و تحول؛ دولت شایستگان است؛ چه زن و چه مرد، چه ایرانیان داخل کشور و چه ایرانیان خارج از کشور، اقوام مختلف، اقلیت‌ها، اصلاح طلب و اصولگرا، مستقل‌ها و هر انسان شایسته‌ای که بتواند کاری انجام دهد، در دولت اقدام و تحول حضور خواهد داشت.
رضایی تصریح کرد: در دولت اقدام و تحول، گزینش‌های خاص را کنار خواهیم گذاشت و از همه شایستگان در ایران استفاده خواهیم کرد؛ از مدیران دولت فعلی (یازدهم و دوازدهم) و دولت سابق (نهم و دهم) هم استفاده خواهیم کرد، جز کسانی که در پرونده های مفاسد دست داشته اند و مشکلاتی داشتند، از همه شایستگان استفاده خواهیم کرد.

همتی:
اگر به رییسی ۵ دقیقه وقت داده‌اند
 به من هم 20 دقیقه فرصت دهند
 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۲۹ بار با بردن اسم بنده به من تهمت زدند با توجه به اینکه به رقیب اصلی بنده ۵ دقیقه فرصت اضافی داده شد، باید ۲۰ دقیقه فرصت اضافی برای پاسخگویی به بنده هم اختصاص یابد.عبدالناصر همتی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏در جریان مناظره، نامزدهای پوششی بهمراه نامزد اصلی، ۲۹ بار با بردن اسم بنده به من تهمت  زدند. با توجه به اینکه به رقیب اصلی بنده ۵ دقیقه فرصت اضافی داده شد، بنابر محاسبات انجام شده باید ۲۰ دقیقه فرصت اضافی برای پاسخگویی به بنده هم اختصاص یابد.» ی همچنین در توییت دیگری تاکید کرد:«آقای جلیلی پیشنهاد مناظره دو نفره داده‌اند. خیلی هم خوب است. همین جا از رقیب اصلی خودم، آقای رییسی دعوت می‌کنم در اینستاگرام به صورت زنده مناظره کنیم. بعد خدمت آقای جلیلی هستم.»

قاضی زاده هاشمی:
باید اقتصاد را برای سرمایه‌گذاران پیش‌بینی‌پذیر کنیم
 یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های خود برای حمایت از بازار سرمایه گفت: باید اقتصاد را برای سرمایه‌گذاران پیش‌بینی‌پذیر کنیم.
سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «حذف قیمت‌گذاری دستوری، اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از بازارهای غیرمولد، دوطرفه شدن معاملات سهام، توسعه ابزارهای کاهش ریسک، رفع انحصار از مجوزها و راه‌اندازی صندوق پروژه از جمله برنامه‌های من برای حمایت از بازار سرمایه است؛ باید اقتصاد را برای سرمایه‌گذاران پیش‌بینی‌پذیر کنیم.»

وزیر خارجه آلمان:
گفت‌وگوها برای احیای برجام در مرحله پایانی است
 وزیر امورخارجه آلمان گفت که رایزنی‌های وین برای احیای برجام در مرحله پایانی قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هایکو ماس وزیر امورخارجه آلمان در سخنرانی خود در افتتاحیه نوزدهمین کنفرانس روسای نمایندگی های دیپلماتیک آلمان در خارج از کشور اظهار داشت: گفت‌وگوهای وین در مورد احیای کامل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در مرحله پایانی قرار دارد.
در حالی که پیش از این هیچ اراده‌ای از سوی اروپا برای انجام تعهدات برجامی‌شان وجود نداشت، وی تصریح کرد: این واقعیت که ما در وین در خط پایان مذاکرات برای احیای توافق هسته ای قرار داریم، نتیجه استقامت و اطمینان اروپا است و ما امیدواریم که ایران اکنون به سرعت اراده سیاسی برای انجام این مذاکرات جهت رسیدن به خط پایان را نشان دهد. هیئت‌های ایران و سایر کشورهای عضو برجام (روسیه، انگلیس، آلمان، چین و فرانسه) هفته گذشته به عنوان بخشی از دور پنجم رایزنی ها درخصوص احیای کامل توافق هسته ای با ایران جلسه حضوری کمیسیون مشترک را برگزار کردند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه