روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۳۱ فروردين - شماره 3881

افزایش خدمات، کاهش هزینه ها و پایش مشترکان؛ رویکرد آبفا آذربایجان شرقی

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی بر افزایش خدمات، کاهش هزینه ها و پایش مشترکان جهت شناسایی انشعابات تغییر کاربری شده تاکید کرد.
به گزارش کائنات، علیرضا ایمانلو در جمع مدیران شهرستان های تابعه شرکت آب و فاضلاب استان با اعلام این مطلب، ابراز امیدواری کرد؛ شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بتواند رسالت حقیقی خود که ارائه خدمات استاندارد و با کیفیت عالی است، به انجام رسانده و در این راستا با برنامه ریزی دقیق و مدون و کارآمد و مطابق با استانداردهای تعریف شده به هدف واقعی خود برسد.
وی در راستای این رویکرد بر جدیت در جهت ارتقای نظام مدیریت طرح ها و پروژه ها به منظور انجام مناسب و مطابق زمان و هزینه پروژه ها و همچنین ایجاد ساختار اقتصاد مهندسی در پروژه ها و اتمام طرح های نیمه تمام تاکید کرد.
ایمانلو در عین حال خواستار رعایت بودجه مصوب سال 1400 و کاهش هزینه های جاری و اجتناب از اعمال هزینه های غیر ضرور شد. رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: بحث نگهداری تاسیسات از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذا با توجه به حجم و تنوع تأسیسات و تجهیزات مورد بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب و نیز عدم توجه درست به نگهداری صحیح و برنامه ریزی شده از این تأسیسات، موجبات افزایش روزافزون تعمیرات اضطراری و اختلال در سیستم آبرسانی را فراهم و بدنبال آن دفع فاضلاب منجر به بروز نارضایتی مشترکان و افزایش هزینه های نگهداری و تعمیرات می شود که الزامی است مدیران استانی به این امر مهم و حیاتی توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشند.
علیرضا ایمانلو ادامه داد: با برنامه ریزی دقیق و با هدف کاهش تعمیرات و هزینه های مربوط به آن، قادر خواهیم بود با بهره گیری از تکنیک های بازرسی دوره ای، زمانبندی سرویس ها، ارائه برنامه های مدون و سایر بازدیدهای پیشگیرانه در کاهش تعمیرات اضطراری و بدون برنامه نقش بسزایی داشته باشیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه