روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۸ فروردين - شماره 3872

غرضی:

با شعار «ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه» در انتخابات شرکت می‌کنم

 سید محمد غرضی با بیان اینکه «با شعار «ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه» در انتخابات پیش رو حضور خواهم داشت»، خاطرنشان کرد: من کار خود را انجام می‌دهم و برای انتخابات ثبت نام می‌کنم و شورای نگهبان نیز کار خود را انجام می‌دهد؛ اکثر اعضای شورای نگهبان من را میشناسند و سوابق من را می‌دانند؛ اگر صلاحیتم را تائید کردند، فبهاالمراد و اگر هم تائید نکردند، اعتراضی ندارم.

سید محمد غرضی با اعلام خبر کاندیداتوری خود برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: با شعار «ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه» در انتخابات پیش رو حضور خواهم داشت.
وی افزود: معتقدم که حقوق مردم بر حقوق قوای سه گانه و صاحبان امتیاز ترجیح دارد و این ترجیح نیز مبتنی بر فقه شیعه است؛ با خودم قرار گذاشته‌ام که تا عمر دارم، از حقوق عامه دفاع کنم.
این فعال سیاسی درباره احتمال ائتلاف با جریانات سیاسی موجود در کشور خاطر نشان کرد: کسانی که برای خود اسم درست می‌کنند و تبدیل به مسمی می‌شوند، مانند اصلاح طلبان، اصولگرایان، مستقلی و ازین دست عناوین، از مردم فاصله زیادی دارند؛ من از سربازان انقلاب هستم و مسمایی به من نمی‌چسبد و ادعایی نیز ندارم.
غرضی با اشاره به بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، ظهار کرد: من کار خود را انجام می‌دهم و برای انتخابات ثبت نام می‌کنم و شورای نگهبان نیز کار خود را انجام می‌دهد؛ اکثر اعضای شورای نگهبان من را می شناسند و سوابق من را می‌دانند؛ اگر صلاحیتم را تائید کردند، فبهاالمراد و اگر هم تائید نکردند، اعتراضی ندارم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه