روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۱ بهمن - شماره 3829
تیتر خبرها

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خبر داد:

سامانه پرتو شهردای سمنان راه اندازی شد

 سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از طراحی و آغاز به کار بستر یکپارچه سازی و تجمیع کارگاه جوشکاری « سامانه پرتو » خبر داد.
به گزارش کائنات، وحید پرویزی با اعلام این خبر گفت: با توجه به راه‌اندازی سرویس‌های مدیریت و ایجاد زیرساخت‌ها و طراحی فرآیند‌های لازم به درخواست معاونت خدمات شهری با عنوان، « سامانه پرتو» توسط سازمان فاوا شهرداری سمنان پیاده سازی شد و به مرحله بهره‌برداری رسید.
وی تصریح کرد: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا، تمهیدات گوناگونی در راستای کاهش تجمع افراد و مراجعات حضوری کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است. به ویژه در این مدت جهت ایجاد فضایی بدور از خطرات آلودگی برای مدیران و کارشناسان شهرداری، سامانه پرتو که یکی از سامانه های داخلی شهرداری می باشد راه اندازی شده است ، در این سامانه کلیه کارگاه های جوشکاری مناطق ۳ گانه شهرداری بصورت یکپارچه و با مدیریت مرکزی کار می کنند. پرویزی با اشاره به ویژگی‌های این سامانه گفت: این سامانه قابلیت پیگیری امور برای معاونت خدمات شهری مناطق در سریعترین زمان ممکن را فراهم می نماید و با این روش خدمت رسانی در زمینه های مرتبط به شهروندان تسریع خواهد شد .
وی با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای مجازی برای انجام امور جهت حفظ سلامت شهروندان افزود: سامانه مذکور از طریق سایت شهرداری سمنان و همچنین با آدرس http://parto.semnan.ir قابل دسترسی می باشد .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه