روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۳۹۹ سه شنبه ۳۰ دي - شماره 3828

احتمال بازگشت کریس اوانز به نقش کاپیتان آمریکا

 پنجشنبه ۱۴ ژانویه گزارش شد که کریس اوانز برای بازگشت به «دنیای سینمایی مارول» در حال مذاکره است. این ادعا هواداران فیلم‌های ابرقهرمانی را مدهوش کرد. او کمتر از دو سال قبل سپر «کاپیتان آمریکا» را در فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» به «فالکن» با بازی «آنتونی مکی» سپرده بود. با این حال، اوانز در صفحه‌ی توییترش به این گزارش‌ها واکنش نشان داده و می‌گوید: «برای اولین بار می‌شنوم.»
اوانز پس از «آخر بازی» گفته بود که برای بازی مجدد در نقش «استیو راجرز» چندان مشتاق نیست. او در ماه می به «گراهام نورتن» گفته بود:‌ «پاسخ منفی چندان سخت نیست، اما پاسخ مثبت هم مشتاقانه نیست.» او اضافه کرد:‌ «به نظر من آن‌ها کار خوبی کردند که اجازه دادند داستان او کامل شود. اگر بخواهند دوباره برگردم، نمی‌تواند علتش پول باشد. نمی‌تواند علتش فقط هیجان‌زده کردن مخاطبین باشد.»
با این‌حال پنجشنبه گزارش شد که اوانز در آستانه‌ی امضای قرارداد جدید با مارول برای دست کم یک پروژه‌ی دیگر است و احتمال بازی او در یک پروژه‌ی دوم نیز وجود دارد. مارول برای بازگرداندن اوانز و «استیو راجر» باید بسیار دقیق عمل کند چرا که ممکن است به روایت این شخصیت «دنیای سینمایی مارول» که هواداران از آن راضی‌اند لطمه بزند.
«آنتونی مکی» نیز در پاسخ به این سوال که آیا در سریال اسپین‌آف «فالکن و سرباز زمستان»، «کاپیتان آمریکا» خواهد شد یا نه. گفته بود: «ما هنوز نمی‌دانیم. در انتهای «آخر بازی»، کاپیتان بازنشسته شده و از شخصیت من می‌خواهد که سپر را دریافت کنم. اما در هیچ مقطعی نشان داده نشد که من می‌پذیرم یا به او می‌گویم که «کاپیتان آمریکا» خواهم شد.»

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه