روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۲ دي - شماره 3823

هفت اداره گاز شهرستان در ایلام به تجهیزات بحران مجهز شدند

 مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تجهیز 7 شهرستان استان به وسایل بحران خبر داد و گفت: شهرستان های دره شهر ، دهلران،مهران، سرابله ، ایوان، آبدانان و ملکشاهی به وسایل و امکانات بحران تجهیز شدند تا در مواقع بحران و ضروری استفاده کنند.
به گزارش کائنات، مهندس عباس شمس اللهی با بیان اینکه برای هر کدام از ناحیه گاز در شهرستان های استان 22 قلم تجهیزات بحران خریداری شده است، افزود: در مجموع برای این تعداد شهرستان 5 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است. وی هدف از خرید این تجهیزات را آمادگی قبل از بحران، شناسایی و آمادگی هرچه بهتر و بیشتر، مقابله و کنترل و حفظ جریان پایدار گاز عنوان کرد و اظهار داشت: با این اقدام امکان واکنش در شرایط اضطراری به صورت مستقل برای هر یک از ادارات گاز نواحی در شرایط بحرانی و قطع هر گونه ارتباط با مرکز استان و سایر نواحی وجود داشته باشد فراهم می گردد. مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای کنترل و مدیریت حادثه و شرایط پیش آمده در اسرع وقت به منظور کاهش آسیب ها، تلفات و صدمات و همچنین پایداری خدمات گاز رسانی، اینگونه تجهیزات خریداری شده است. شمس اللهی افزود: این تجهیزات شامل آچار شیرهای پلی اتیلن و فلزی ،ابزار آلات مورد نیاز ، اسکوئیزر دستی و هیدرولیک، موتور برق ،دستگاه جوشکاری الکتروفیوژن و غیره بوده است. وی ادامه داد: این شرکت برنامه های مدونی برای خرید تجهیزات بحران در سایر شهرستان های استان در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی خواهد شد.

با پایان ارزیابی عملکرد سالانه نیروگاه های حرارتی کشور اعلام شد،
معرفی نیروگاه شهید رجایی به عنوان برترین شرکت در ارزیابی سال 1398
 نیروگاه شهید رجایی عنوان نخست ارزیابی عملکرد سال 1398 را در بین نیروگاه های حرارتی کشور به دست آورد.
به گزارش کائنات، دربررسی های شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی از عملکرد نیروگاه های کشور که به طور سالانه انجام می شود، نیروگاه شهید رجایی توانست با دریافت بالاترین امتیاز بین نیروگاه های حرارتی، عنوان نخست ارزیابی عملکرد سال 98 را به دست آورد.در فرآیند اجرای ارزیابی عملکرد نیروگاه ها برای معرفی شرکت های برتر، شاخص های مختلفی به ویژه شاخص های عمده تولید، از سوی داوران مورد بررسی قرار می گیرد که در این میان، نیروگاه شهید رجایی با ارائه مستندات مربوط به رشد شاخص های خود توانست به این موفقیت دست یابد.اجرای به هنگام فعالیت های تعمیراتی و بهره برداری مبتنی بر استاندارد تعریف شده، ، انجام اصلاحیه های لازم در واحدهای سیزده گانه با هدف افزایش بهره وری و راندمان واحدها، بهره مندی از تجهیزات و قطعات بومی با تکیه بر ظرفیت دانش و متخصصان داخلی، همراه با توسعه شاخص های آموزشی و توجه به ظرفیت های منابع انسانی، از دلایل موفقیت نیروگاه شهید رجایی در دست یابی به این عنوان است.این نیروگاه با برخورداری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه، هرساله درارزیابی های سالانه، موفق به کسب عناوین برتر می شود. به طوری که سال گذشته در گردهمایی مدیران ارشد صنعت تولید برق حرارتی کشور، با اهدای لوح تقدیر، عناوین نخست ارزیابی عملکرد سال های 96 و 97 دریافت نمود. همچنین در این گردهمایی که با حضور معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی برگزار شد، این نیروگاه با دستیابی به بیشترین سطح آمادگی تولید واحدها در تابستان 98 نیز مورد تقدیر قرار گرفت.نیروگاه شهید رجایی با دارابودن 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی و علی رغم  گذشت حدود 30 سال از بهره برداری واحدهای آن، سالانه 12 میلیارد کیلووات ساعت انرژی تولید می کند که با این میزان تولید، 4 درصد از نیاز شبکه برق کشور را تامین می کند.

بررسی و رفع مشكلات مجتمع ١٠٠٠ واحدی امیركبیر در دستور كار شهرداری و شركت عمران اندیشه
 نشست و هم اندیشی رفع مشکلات مجتمع مسکونی (١٠٠٠ واحدی)مهر امیرکبیر شهر اندیشه با حضور مهندس علی ملکی شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت عمران اندیشه و هیئت مدیره این مجتمع در شورای اسلامی شهر  اندیشه برگزار گردید 
به گزارش کائنات، در این نشست هم اندیشی هیئت مدیره مسکونی مهر امیرکبیر نسبت به بیان مشکلات خود در حوزه های فضای سبز ، رفت و روب شهری ،  اسناد مالکیت ،  آتش نشانی ، پارکینگ و دیگر موارد سخنانی را عنوان نمودند
درادامه این جلسه علی ملکی شهردار اندیشه ضمن اشاره بر اصل شهروند  مداری که در راستای اقدامات همیشگی شهرداری قرار گرفته است گفت : رضایت مندی شهروندان و تحقق اصل تکریم خواسته های مردم یکی از مهمترین وظایف ما است که در جهت این مهم هر چه بر توان داریم در صدر اقدامات خود قرار داده ایم  شهردار اندیشه افزود : در مجتمع مسکونی مهر هزار واحدی امیرکبیر مشکلاتی وجود داردکه با همکاری شرکت عمران می توان آنها رفع نمود و انشاالله با  هماهنگی های لازم در خصوص آن قطعاً انجام خواهد گرفت
وی در پایان ابراز امیدواری کرد : با تعامل مجموعه شهری اندیشه و ساکنین در نظر داریم به سرعت مشکلات این منطقه را مرتفع نماییم

اخذ گواهینامه های ISO10002، ISO50001 و ISO10004 در شرکت گاز اردبیل
 مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از اخذ گواهینامه ISO10002;2018 ، ISO50001;2018 و ISO10004;2018  در شرکت گاز استان اردبیل خبر داد.
به گزارش کائنات، سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت این اقدام را در راستای بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت ارایه خدمات شرکت گاز استان بسیار مهم برشمرد و گفت: این مهم با تعریف اهدف استراتژیکی همچون حصول اطمینان از پیاده سازی نظام مند و موثر فرایندهای سازمانی در خصوص شکایات ، مدیریت انرژی در ساختمانهای اداری و کنترل و ارزیابی میزان رضایت مشتری انجام شده است. این مقام مسئول در ادامه توجه به نیازمندی های ذینفعان علی الخصوص مشترکین گاز طبیعی را بسیار حایز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت حوزه مشترکین به عنوان بخش عمده ای از ذینفعان شرکت گاز مبحث رضایتمندی ، رسیدگی به شکایات و لزوم تدوین فرآیند و انجام دوره ای ممیزی به منظور شناسایی عدم انطباق ها و انجام اقدامات اصلاحی در راستای پاسخگویی بهنگام و تسهیل در رسیدگی به انتقادات و شکایات ذینفعان بیش از پیش مدنظر میباشد و اخذ گواهینامه هایISO10002;2018  و  ISO10004;2018  با هدف توسعه اجرای استاندارد ها در ارتقاء سطح رضایتمندی ارباب رجوع  ،  ایجاد تعهد در پاسخگوئی  به شکایات ذینفعان  ، شناسایی  نقاط ضعف و نواقص سیستم از طریق  بررسی و ارزیابی شکایات ، کاهش میزان شکایات ارباب رجوع  و در نهایت تحقق شهروند مداری و یا به عبارتی مشتری مداری در سیستم می باشد. وی مدیریت مصرف انرژی در ساختمانها و تاسیسات اداری را نیز ضروری توصیف نمود و افزود: سيستم مديريت انرژي براساس ISO50001 ابزاري براي بهبود مستمر در زمينه مصرف انرژي، كارآيي انرژي و انتخاب منابع مختلف انرژي ميباشد و با استقرار سيستم مديريت انرژي در شرکت گاز استان ، منابع مختلف مصرف کننده انرژی بصورت مستمر مورد ارزیابی قرار گرفته و با توجه به نتایج تحلیل های انجام یافته اقدامات اصلاحی در راستای مدیریت مصرف انرژی صورت می گیرد. اسماعیلی در خاتمه با بیان این واقعیت که کیفیت ارایه خدمات، بازتابی از میزان رضایت و سطح انتظارات مشتریان می باشد گفت: رسالت ما به عنوان شرکتی خدمات رسان ایجاد سهولت دسترسی به خدمات ، تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مشترکین می باشد.

نصب حفاظ ميانی و انتقال روشنايی از حاشيه به وسط جاده در گردنه اسدآباد
 سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای نصب حفاظ ميانی نيوجرسی با هدف ارتقاء ايمنی در گردنه اسدآباد خبر داد .
به گزارش کائنات، مسعود رستمی با اشاره به ا ينکه گردنه اسدآباد جزو کريدور مرکز به غرب کشور محسوب می شود افزود: اجرای عمليات نصب حفاظ ميانی نيوجرسی در محورهمدان- کرمانشاه، گردنه اسدآباد در حال اجراست .
وی ادامه داد: طول گردنه اسدآباد ۱۴ کيلومتر است که بنا داريم همه اين مسير را از ابتدا تا انتها نيوجرسی نصب کنيم . رستمی با اشاره به اينکه در حال حاضر مبلغ يک ميليارد تومان برای نصب اين نيوجرسی ها به ما اختصاص داده اند، ابرازداشت: اين عمليات تا زمانی که شرايط جوی مساعد باشد، ادامه خواهد داشت. . وی بيان داشت: هم اکنون علاوه بر گردنه اسدآباد، در محورهای نهاوند-کنگاور، همدان – کرمانشاه حدفاصل ميدان بهار تا پليس راه و ويان - کبودرآهنگ، عمليات نصب حفاظ ميانی بتونی در حال انجام است . سرپرست معاونت راهداری استان همدان ياداور شد: همچنين با توجه به فرسودگی سيستم روشنايی گردنه اسدآباد، همزمان بانصب حفاظ ميانی، عمليات نوسازی روشنايی و انتقال آن به رفوژ وسط در اين گردنه نيز در دست اقدام قرار دارد . مسعود رستمی ابراز اميدواری کرد: با اين امرهم بازدهی روشنايی بهتر و هم نوساز ی انجام می شود . اين مسئول تأکيد کرد: با توجه به محيط کارگاهی مسيرهای ذکر شده، رانندگانی که قصد تردد در اين محورها را دارند بايد به علائم هشدار دهنده توجه کافی داشته باشند و با احتيا ط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز هرگونه حادثه پيشگيری شود .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه