روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۳۹۹ شنبه ۸ آذر - شماره 3791

در پیام تبریک رییس عقیدتی سیاسی ارتش به دریا دار خانزادی مطرح شد؛

تجربه به ما نشان داده است که برای مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمن باید خودمان را قوی کنیم

‌رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی به امیر خانزادی ، روز نیروی دریایی ارتش را تبریک گفت.
در متن این پیام آمده است:این روز یادآور رشادت ها، دلاور مردی ها و حماسه آفرینی های نیروی دریایی قهرمان در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور در مقابله با تهاجم نظام سلطه است.
روزی که دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفتم آذرماه سال ۱۳۵۹ در عملیات مروارید توانستند چنان با قدرت و صلابت طومار دشمن را در هم بپیچند که دشمن تا پایان جنگ نتوانست نقش موثری را در حوزه دریا بر علیه ملت ایران انجام بدهد. تجربه به ما نشان داده است که برای مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمن باید خودمان را قوی کنیم و آماده باشیم.افزایش آمادگی نیروهای مسلح موجب بازدارندگی و ترس دشمنان می شود.
قرآن کریم به ما دستور داده است:
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم
رویارویی و نبرد قهرمانه ی ما با نیروهای متجاوز امریکایی و دستگیری آنان، و نیز کنترل و بازرسی کشتی ها در خلیج فارس و تنگه هرمز و حضور جدی در آب های بین المللی، نشانه اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و همگان باید بدانند، عزت ما در اقتدار، مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه با ارتقاء توانمندی های دفاعی است.
امروز هرگونه تفکر مصالحه و سازش با نظام سلطه برای کاهش قدرت دفاعی و توان موشکی کشور، به عنوان بزرگترین خیانت به اسلام و ملت ایران محسوب می شود. این جانب روز نیروی دریایی را به دریادلان و حماسه آفرینان این نیرو تبریک می گویم  و دست و بازوی قدرتمند آنان را می بوسم و برای موفقیت جنابعالی و همکارانتان در اجرای کامل و دقیق اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز دعا می نمایم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه