روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۰ مهر - شماره 3768

فرمانده انتظامی مازندران :

پلیس ایران الگوی کشورهای منطقه شده است

 فرمانده انتظامی مازندران گره گشایی پلیس در کارهای مردم را بزرگ‌ترین افتخار این مجموعه توصیف کرد و گفت: امروز پلیس قانون‌مدار همراه با امکانات و تجهیزات پیشرفته در نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی کشورهای منطقه شده است.
سردار مرتضی میرزایی همزمان با آغاز هفته ناجا در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی مازندران با بیان این که پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره باید به دنبال رضایت مردم باشد، افزود:  احساس رضایت و امانت داری ، حفظ و حراست از تمام دستاوردهای انقلاب  وخدمت صادقانه به مردم به عنوا مهم ترین منویات و رهنمودهای  مقام معظم رهبری از اهداف ناجا است. وی با اظهار این که طبق بررسی های صورت گرفته  امروز شاهد عزت پلیس نزد مردم هستیم ، ادامه داد : پلیس به این نقطه رسیده است که خود را خادم مردم بداند و در سختی ها و ناملایمات در کنار مردم برای گره گشایی آماده و ایستاده است.
فرمانده انتظامی مازندران پلیس را از مشاغل سخت اما در عین حال بسیار لذت بخش در کنار مردم دانست و بیان داشت : امروز برخورد قاطعانه با متخلفان و قانون شکنان عزت و اقتدار  ناجا را دوچندان کرده است .
سردار میرزایی  نوآوری درامکانات پلیس ایران را در شرایط سخت تحریم مطلوب و از موفقیت های بی نظیر ارزیابی کرد و گفت: پلیس هوشمند و حرفه ای درمسیر تکمیل ماموریت های ناجا است. وی با اشاره به این که که پلیس حرفه ای همراه با آموزش های پیشرفته و به روز در حال گسترش است ، گفت: ماموریت های ناجا با موضوع های کشف جرم، راهنمایی و رانندگی و مهارت افزایی کارکنان به صورت علمی همواره پیگیری می شود تا پلیس در اجرای وظایف شکست هایی در حوزه ماموریتی نداشته باشد. وی خطاب به همه نیروهای پلیس در مازندران بر لزوم انجام درست و دقیق همه ماموریت های پلیس تاکید کرد و گفت: در سال های اخیر مازندران در همه روزهای سال  میزبان مردم کشور در قالب مسافران و گردشگران است و پلیس باید در حفظ و حراست امنیت منطقه هوشیار باشد. فرمانده انتظامی مازندران تجلیل خانواده‌های شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگران را پاسداری از اسلام ،انقلاب اسلامی و وظیفه‌ای دینی و انقلابی دانست و گفت: امروز در سایه ایثار شهیدان و صبر و مقاومت خانواده‌های معزز آنان به رغم تمامی توطئه‌های دشمنان با قدرت ایستاده ایم.
در این مراسم از خانواده های شهدا ، جانبازان  ، پلیس افتخاری و نمونه های نیروی انتظامی استان تجلیل و قدردانی شد.  مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا  هفته نیروی انتظامی در سال ۹۹ را از ۲۷ مهر تا دوم آبان ماه اعلام کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه