روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر - شماره 3765

رییس کل دادگستری استان هرمزگانخبر داد:

رفع تصرف 190 هکتار از اراضی ملی در جزیره قشم

 رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۱۹۰ هکتار اراضی ملی در جزیره قشم به ارزش تقریبی ۱۰۰۰ و سیصد وسی میلیارد ریال خبر داد.
 علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان از رفع تصرف بیش از ۱۹۰ هکتار اراضی ملی در دو نقطه از جزیره قشم به ارزش تقریبی ۱۰۰۰ و سیصد وسی میلیارد ریال خبر داد.
 وی خاطرنشان کرد : این رفع تصرفات پس از طی روند قانونی و انجام استعلامات موردنیاز از مراجع ذیربط با صدور دستور قضایی به مرحله اجرا درآمده است.
صالحی خاطر نشان کرد : با حضور دادستان عمومی و انقلاب قشم در محل ، مأموران یگان حفاظت از اراضی ملی با همکاری پلیس اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان قشم نسبت به رفع تصرف و اعاده وضع سابق این اراضی اقدام کردند.
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه افزود : همچنین به دستور مقام قضایی ، هشت عدد تابلو بزرگ هشدار اراضی ملی و دولتی در محدوده این اراضی نصب شده است.
رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان در پایان با هشدار به متصرفین اراضی ملی تأکید کرد: هر گونه زیاده خواهی و دست اندازی به منابع طبیعی ، واکنش شدید دستگاه قضایی و مجازات متخلفین  را به همراه خواهد داشت.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه