روزنامه کائنات
6

انرژی

۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر - شماره 3764

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران:

7100 کیلومتر از شبکه برق پایتخت نوسازی شد

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی، نوسازی و با کابل خودنگهدار جایگزین شد.
حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران در مراسم بهره برداری از طرح هوشمندسازی مرکز اتفاقات (هما) و جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار، با اعلام اینکه شبکه فشار ضعیف هوایی تهران را نوسازی کردیم، گفت: با چنین اقدامی ۷ هزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف هوایی، نوسازی شد. هدف از اجرای چنین طرحی افزایش ضریب پایداری شبکه، کاهش تلفات و تأمین رضایت حداکثری شهروندان است که توانستیم این شبکه را با کابل خودنگهدار جایگزین کرده و در نتیجه اهداف خود را اجرایی کنیم. وی افزود: ۱۳ درصد از مشترکین برق کل کشور و همچنین مصرف ۱۰ درصد برق کل ایران را در تهران شاهد هستیم. این در حالی است که ۶۵۰ مرکز حساس اداری، نظامی و بین المللی در پایتخت فعال است و در طول سال نیز شاهد برگزاری بیش از هزار رویداد مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و … هستیم که چنین شرایطی، اهمیت تأمین ایمن و پایدار برق برای این شهر را نشان می‌دهد.
به گفته این مقام مسؤول با اجرای طرح نوسازی شبکه هوایی پایتخت، همزمان با اصلاح بیش از یک میلیون انشعاب برق، ۱۰۰ هزار جعبه انشعاب، تعویض و بازسازی شده و ۵۰ هزار پایه برق فرسوده نیز به منظور تأمین ایمنی شهروندان، اصلاح معماری شبکه برق شهری و بهبود شاخص‌های برق‌رسانی به مشترکان، تعویض شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه