روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۹ مهر - شماره 3754

برگزاری نشست تبادل تجربه حسابرسی داخلی شرکت های برق منطقه ای خوزستان و فارس

 نشست تبادل نظر و انتقال تجربیات پیرامون نظامنامه حسابرسی داخلی ابلاغی وزارت نیرو، بین دفتر هیات مدیره و حسابرسی داخلی شرکت های برق منطقه ای خوزستان و فارس برگزار شد.
با توجه به اهمیت موضوع در دستیابی به اهداف شرکت و نو بودن حرفه حسابرسی داخلی، این نشست با هدف انتقال تجربیات و تبادل نظر در سالن کنفرانس شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد. در این نشست محسن میرزازادگان مدیر دفتر هیات مدیره و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه ای فارس روند پیشرفت عملکرد هشت دوره حسابرسی داخلی و تجارب و نتایج کسب شده در برق منطقه ای فارس را ارائه کرد.  مهرداد حیدری ارجلو مدیر دفتر هیات مدیره و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز اقدامات انجام شده و برنامه های آتی حسابرسی داخلی را تشریح و خواستار توسعه ارتباطات کاری و مدیریت دانش بین دو شرکت و حتی تمامی شرکت های تابعه توانیر شد.  پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات مطرح شده و حضور در نشست با معاونین شرکت، از دیگر برنامه های مدیر دفتر هیات مدیره و حسابرسی داخلی شرکت برق منطقه ای فارس در برق منطقه ای خوزستان بوده است. لازم به ذکر است که ماموریت واحد حسابرسی داخلی، ارایه خدمات اطمینان‌ بخش و مشاوره ‌ای مستقل و بی ‌طرفانه، به ‌منظور ارزش ‌افزایی و بهبود عملیات شرکت می باشد که با ایجاد رویکردی منظم و روشمند به شرکت کمک می‌کند تا برای دستیابی به اهداف خود؛ اثر بخشی فرآیند های راهبری، مدیریت ریسک و کنترل داخلی را ارزیابی نموده و بهبود دهد.

در راستای فرهنگ سازی؛
آبفا آذربایجان شرقی رتبه ممتاز کشوری کسب کرد
 آذربایجان شرقی - فلاح: معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مدیرعامل و مسئول فرهنگی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار ما در آذربایجان شرقی، طی ارزیابی بعمل آمده توسط شرکت مهندسی اب و فاضلاب کشور، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی توانست رتبه "شایسته تقدیر ویژه ( ممتاز ) در سال 1398" در بین کلیه شرکتهای آب و فاضلاب سراسر کشور را کسب کند. بر همین اساس، معاون منابع انسانی و پشتیبانی و مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال نامه ای ضمن تقدیر از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از صمد شکری مسئول فرهنگی ودینی و همچنین اعضای شورای فرهنگی این شرکت در راستای کسب رتبه " شایسته تقدیر ویژه ( ممتاز ) در سال 1398 " در بین شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور، تشکر و قدردانی کرد.
تشکیل جلسات عملکرد بودجه با واحدهای تابعه آبفا
 جلسات بررسی عملکرد کلیه مناطق تابعه استان به دنبال تصویب بودجه سال 99 در سال جاری با حضور قائم مقام شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، معاونین و تعدادی از مدیران ستادی با دستور مدیرعامل شرکت آبفا استان، توسط حوزه معاونت برنامه ریزی در ستاد این شرکت برگزار شد. در این جلسات پس از بحث و بررسی های لازم مواردی از جمله رعایت بودجه مصوب، پرهیز از انجام هزینه های غیرضروری، کاهش هزینه های جاری خدمات دهی بهینه به مشترکان در کل استان و بالابردن سطح رضایت مندی اصلاح شبکه های فرسوده در شهرها و روستاها، نصب انشعابات فاضلاب در نقاط انفصال و ظرفیت های خالی، برنامه ریزی دقیق و کاربردی برای سال آینده در خصوص تامین آب در کلیه شهرها و روستاهای استان به جهت برون رفت از بحران کمبود آب در پیک مصرف توصیه مدیران ارشد شرکت به مدیران مناطق بوده است.

 در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از ایثارگران پخش فرآورده های نفتی قزوین تجلیل شد
 همزمان با چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس طی جلسه ای از ایثارگران پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی  شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه قزوین با حضور مدیر منطقه، معاونین و مسئولین منطقه طی مراسمی ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از مقام ایثارگران این عرصه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
ابراهیم دژرفتار مدیر منطقه قزوین در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و تجلیل از مقام والای شهیدان و جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم ایشان، برگزاری چنین مراسمی را ضروری برشمرد و افزود: رشادتها و دلاورمردیها و از جان گذشتگیهای شهدا و جانبازان و  ایثارگران بود که امروز شاهد سرفرازی و اقتدار و پیشرفت کشورمان هستیم و این آسایش و آرامش در سایه مجاهدتها و ایثار آنها میسر شده است و همه ما موظیم در هر جایگاه و مقامی که هستیم در مسیر صیانت از خون شهدا گام برداریم.  مدیر منطقه قزوین با اشاره به اینکه سلامت نفس در پیشگاه خداوند از جایگاه والایی برخوردار است، صیانت از آن را نیز پر اهمیت برشمرد و افزود: اگر کارهای ما برای کسب رضایت پروردگار متعال باشد یقینا بدون اجر نمی ماند و همه ما باید سعی کنیم تا با تلاش و خدمت به مردم در جهت کسب رضای حق قدم برداریم و جهاد ما در این دوران تلاش برای خدمت و سوخت رسانی مطلوب به هم میهنان عزیز است.  در ادامه جلسه تعدادی از ایثارگران با بیان مطالبی از آن دوران یاد و خاطره دفاع مقدس را تداعی کردند.

بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از مناطق سیل زده تالش
 رشت-زینب قلیپور: مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان طی بازدید از مناطق سیل زده تالش اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات بعمل آمده و آمادگی کامل پرسنل اداره گاز تالش، تاسیسات گاز از سیل هفته گذشته کمترین خسارت را متحمل شده است.وی با بیان اینکه کلیه قطعی های گاز به جز 25 خانوار در روستاهای پی سرا و گیجاو  برطرف شده است، اظهار داشت: همکارانم در اداره گاز تالش هم اکنون در تلاش هستند تا گاز این مناطق در سریع ترین زمان ممکن دوباره برقرار شود.مهندس اکبر از ساکنین مناطق سیل زده تقاضا نمود تا در صورت بروز هرگونه مشکل از دستکاری تجهیزات گازرسانی جداً خودداری نموده و بلافاصله با مرکز پیام و اتفاقات شرکت گاز به شماره 194 تماس حاصل فرمایند.در ادامه مدیرعامل شرکت گاز با حضور در فرمانداری تالش با آقای سید عیسی مهدوی فرماندار و رییس کمیته بحران شهرستان تالش دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداخت.در این دیدار فرماندار تالش با قدردانی از تلاش ها و خدمات شرکت گاز در بحران سیل اخیر، از مدیرعامل شرکت گاز درخواست نمود تا عملیات وصل مجدد گاز در وستاهای پی سرا و گیجاو همانند سایر مناطق سیل زده با سرعت انجام شود.شایان ذکر است، سیل سی ام شهریورماه در شهرستان تالش سبب ایجاد خسارات فراوان در روستاهای پی سرا جوکندان، کری جوکندان، سراگاه بخش مرکزی و همچنین روستاهای گیجاو و سیاه بیل اسالم و موجب قطعی گاز 428 مشترک گردید که این آمار با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت گاز استان گیلان هم اکنون به 25 خانوار کاهش یافته است.

52  میلیارد از تسهیلات مكانیزاسیون كشاورزی در استان كرمانشاه جذب شده است
   رئیس اداره فناوریهای مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خبر داد؛ طی شش ماهه اول 99 ،  52 میلیارد تومان از تسهیلات مکانیزاسیون در استان کرمانشاه جذب شده است. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، حسین گمار با بیان این خبر افزود؛ جذب این اعتبارات موجب خریداری 12 دستگاه کمباین، 257 دستگاه انواع تراکتور و 480 دستگاه انواع دنباله بند توسط متقاضیان شده است. حسین گمار در ادامه به محل پرداخت این اعتبارات اشاره داشت و خاطرنشان کرد؛ این اعتبارات در قالب محل خط 8 مکانیبزاسیون  بوده که از ابتدای سال 99 ابلاغ شده است. وی سپس با بیان اینکه اعتبارات خط 8 مکانیزاسیون یکساله می باشد افزود؛ تا پایان سال جذب این اعتبارات ادامه دارد. وی در پایان هدف از نوسازی و تجهیز مکانیزاسیون استان به فناوریهای نوین را افزایش و ارتقاء ضریب مکانیزاسیون در استان برشمرد و تصریح نمود؛ تا پایان سال 98 ضریب مکانیزاسیون در استان کرمانشاه به یک و 87 صدم اسب بخار در هکتار رسیده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه