روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۳ چهارشنبه ۲ آبان - شماره 4699

بانک تجارت، میزبان حرفه‌ای برای حساب‌های وکالتی


  بانک تجارت به‌عنوان میزبانی حرفه‌ای برای حساب‌های وکالتی، این امکان را در اختیار متقاضیان قرارداده که تا ساعت 24 روز شنبه پنجم آبان ماه با وکالتی کردن حساب خود در این بانک، عملیات ثبت‌نام خودروهای وارداتی را انجام دهند.
به گزارش کائنات، متقاضیان ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی تا ساعت 24 روز شنبه پنجم آبان ماه می‌توانند با مسدودسازی 500 میلیون تومان در حساب وکالتی خود در بانک تجارت از طریق سامانه حساب‌های وکالتی این بانک به آدرس www.tejaratbank.ir/vekalati به آسانی از این فرصت استفاده کنند.
فرآیند ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه در پایان مهرماه آغاز شده و حداقل مبلغ لازم برای مسدودی حساب در این طرح 500 میلیون تومان به علاوه 20 هزار تومان حداقل موجودی است.

رشد شاخص های درآمدی بانک ایران زمین
 بررسی آخرین صورت های مالی منتشر شده از سوی بانک ایران زمین نشان می دهد که این بانک گام های موثر و جدی را در راستای بهبود وضعیت مالی خود برداشته است. آنچنان که، رشد مولفه های درآمدی این بانک ناشی از فعالیت در حوزه بانکداری دیجیتال به خوبی این موضوع را نمایان می سازد.
به گزارش کائنات، درآمد تسهیلات، سپرده گذاری و اوراق بدهی بانک ایران زمین  با نماد “وزمین”  در دوره فعالیت سه ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در مقایسه با دوره مشابه سال ۱۴۰۲ ،حدود ۳۳ درصد افزایش یافت و از مبلغ هفت هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۳۷۳ میلیارد ریال رسید.علاوه بر این، درآمد کامزد “وزمین” در دوره مورد بررسی حدود ۱۷ درصد و خالص درآمد کارمزد ۱۸ درصد ارتقا یافت . بر اساس اطلاعات موجود، فعالیت این بانک ۴۰۰۰ میلیارد ریالی طی چند ماه اخیر در بانکداری دیجیتالی همچنین کسب و کار دیجیتالی رونق داشت ، بر این اساس می توان گفت یکی از دلایل اصلی رشد درآمد کارمزد” وزمین “تمرکز بر موارد مذکور بود. البته در همین راستا، تفاهم نامه همکاری بانک ایران زمین و بنیاد آینده سازان محلات با موضوع طرح ملی توانمندسازی محلات با هدف توسعه در آمد و اشتغال زایی اجرایی شد

بانک صادرات در تابستان به سود هر سهم 6 ریالی رسید
 بانک صادرات در تابستان به سود هر سهم 6 ریالی رسید و مجموع سود 6 ماهه بانک 33 ریال به ازای هر سهم ثبت شد که 8 درصد بهتر از دوره مشابه سال قبل بوده است.
به گزارش کائنات، در بخش درآمدهای عملیاتی بانک وضعیت خوبی داشت و توانسته با رشد 20 درصدی نسبت به دوره 6 ماهه قبل همراه باشد ولی به واسطه رشد بیشتر هزینه‌های مالی و عمومی اداری، سود شرکت با کاهش همراه شده است.
 وبصادر در این فصل رقم 32 میلیارد برگشت ذخایر را به عنوان درآمد ثبت کرده و برخلاف اکثر بانک‌ها که از فضای رکودی حاکم متاثر شده بودند، توانسته مطالبات غیرجاری خود را مدیریت کند. آخرین قیمت سهم 149 تومان بوده و ارزش آن در یک فصل اخیر 6 درصد کاهش داشته است.

تمدید مهلت وکالتی کردن حساب در موسسه اعتباری ملل
 مهلت وکالتی کردن حساب برای خرید خودروهای وارداتی در موسسه اعتباری ملل تمدید شد. به گزارش کائنات، امکان وکالتی نمودن حساب در موسسه اعتباری ملل برای خرید خودروهای وارداتی تا روز شنبه ۵ آبان ماه تمدید شد.
این گزارش می‌افزاید: مشتریان محترم می‌توانند به صورت حضوری با مراجعه به شعب موسسه اعتباری ملل و یا غیرحضوری از طریق متابانک به نشانی www.metabank724.com نسبت به وکالتی نمودن حساب خود نزد موسسه اعتباری ملل برای ثبت درخواست در سامانه یکپارچه عرضه عمومی خودروهای وارداتی اقدام نموده و مبلغ ۵ میلیارد ریال را مسدود کنند. گفتنی است: موسسه اعتباری ملل در نظر دارد به برندگان طرح مذکور پس از گذشت حداقل ۶۰ روز از تاریخ افتتاح حساب بر اساس میانگین مانده حساب حداکثر تا ۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کند. متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه در سراسر کشور ویا سایت موسسه به نشانی www.melalbank.ir  مراجعه کنند.

مدیرعامل بیمه کوثر عنوان کرد؛
«شبکه فروش» حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی صنعت بیمه
 یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با عنوان شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها، به همت بیمه کوثر برگزار شد.به گزارش کائنات، خانواده بیمه کوثر همزمان با ایام گرامی‌داشت سالروز تأسیس شرکت، در همایش مدیریت ریسک و بیمه در سالن همایش‌های کتابخانه ملی میزبان مدیران، همکاران، پژوهشگران، نمایندگان و کارگزاران‌ صنعت بیمه بود. آقادادی مدیر عامل این شرکت با اعلام خیرمقدم خدمت مدعوین، حاضران و تمام افرادی که از سراسر کشور به‌صورت برخط شاهد برگزاری این همایش بودند، بیان داشت: مفتخرم به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بیمه کوثر به تمام عزیزان، نخبگان و خبرگان صنعت بیمه که به بهانه برگزاری یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه در کنار هم جمع شده‌ایم خوشامد و خیر مقدم بگویم.   این مقام مسئول عنوان کرد: در هر دوره همایش سعی شده بنابر دغدغه‌های روز صنعت بیمه و با مشخص نمودن محورهای مرتبط با آن به مسائل و چالش‌های مختلف در صنعت بیمه بپردازیم. از همین رو امسال به موضوع مهم نقش شبکه فروش بعنوان حلقه مهم زنجیره ارزش آفرینی و چالش‌های آن از جمله نقش و تاثیر تحول دیجیتال بر شبکه فروش، پشتیبانی شرکت بیمه از شبکه فروش، آموزش و توانمندسازی نمایندگان و نقش آنها در خط مقدم بازار فروش پرداخته شود .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه