روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۲۹ مهر - شماره 4696

در نیمسال اول سال ۱۴۰۳ محقق شد؛

رشد ۸ درصدی مصرف نفتگاز بخش صنایع در آذربایجان شرقی


 لیلا پاشایی : مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از ذخیره سازی سوخت دوم و رشد ۸ درصدی مصرف نفتگاز در ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ در بخش صنایع استان خبر داد.
ناصر راشدی با اشاره به برنامه ریزی انجام گرفته در تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز بخش های مختلف مصرف و ذخیره سازی مطلوب و به موقع سوخت، اظهار کرد: سوخت مصرفی نفتگاز صنایع استان در شش ماه اول سال 1403 با رشد 8 درصدی نسبت به سال قبل نزدیک به 99 میلیون لیتر بوده است.
راشدی افزود: اجرایی شدن طرح توزیع الکترونیکی نفتگاز، نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی گامی ارزشمند در تحقق دولت الکترونیک و حقوق شهروندی بوده است لذا صنایع جزء و خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی در گستره استان می توانند با مراجعه به سامانه سدف به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت نام و درخواست سوخت اقدام و با استفاده زیرساخت بانکی سوخت مورد نیاز خود را تأمین کنند.
فروش 327 میلیون مترمکعب سوخت سی ان جی در جایگاههای آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی همچنین گفت: نزدیک به 327 میلیون مترمکعب فرآورده سی ان جی در شش ماه اول سال 1403 در جایگاههای عرضه سوخت منطقه آذربایجان شرقی در بخش حمل و نقل توزیع شده است.
ناصر راشدی ضمن اعلام این خبر و با بیان اهمیت توسعه صنعت سی ان جی به ویژه بخش حمل و نقل در رشد اقتصادی و کاهش آلایندگی زیست محیطی، اظهار کرد: در شش ماه اول سال 1403 با مصرف نزدیک به 327 میلیون مترمکعب سوخت سی ان جی در بخش حمل و نقل استان معادل 327 میلیون لیتر در مصرف بنزین نیز هزینه های ذخیره سازی و توزیع صرفه جویی انجام گرفته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران  در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی با ارائه مشوق های ویژه به بخش حمل و نقل عمومی با تبدیل رایگان خودروهای عمومی باری و مسافری و تعویض مخازن فرسوده تاکسی ها در ایفای نقش جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به ابعاد داخلی توسعه اقتصادی کشور مصمم می باشد. لازم به ذکر است، تامین و توزیع بخش حمل و نقل استان با 189 باب جایگاه عرضه سوخت مایع و 176 باب جایگاه عرضه سی ان جی با کار و تلاش شبانه روزی خادمان عرصه سوخت رسانی انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه