روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۳ سه شنبه ۲۴ مهر - شماره 4693

رویای کارگردان به حقیقت پیوست

حضور آنتونی هاپکینز در «مازراتی»

 آنتونی هاپکینز بازیگر افسانه‌ای «سکوت بره‌ها» و برنده اسکار، در فیلم جدیدش نقش یک سرمایه‌دار ایتالیایی را ایفا می‌کند که در شرکت برادران مازراتی سرمایه‌گذاری می‌کند.
«مازراتی: برادران» Maserati: The Brothers یک فیلم انگلیسی زبان در مورد زندگینامه و خانواده صاحب خودروسازی معروف در ایتالیا است که همراه با فراری و لامبورگینی در این صنعت شهرت دارند.
آنتونی هاپکینز بازیگر فیلم «سکوت بره‌ها» در «مازراتی: برادران» به کارگردانی بابی مورسکو بازی می‌کند. وی در این فیلم نقش یک سرمایه‌دار ایتالیایی را ایفا می‌کند که در شرکت برادران مازراتی سرمایه‌گذاری می‌کند. فیلم «مازراتی» توسط آندره آ یرولینو تهیه کننده ایتالیایی در شرکت جدید فیلم و تلویزیون او با همین نام تولید می‌شود.
شرکت قبلی آ یرولینو که در آن او با مونیکا باکاردی شریک بود - فیلم زندگینامه‌ای «لامبورگینی: مرد ورای افسانه» را تهیه کرد. این فیلم با بازی آدام درایور و پنه لوپه کروز ساخته شد. به زودی مرحله فیلمبرداری «مازراتی» در بولونیا آغاز خواهد شد اما در مورد دیگر عوامل و بازیگران این فیلم جزییاتی منتشر نشده است.
ایرولینو در بیانیه‌ای گفته است: «داشتن آنتونی هاپکینز رویایی است که به حقیقت پیوسته است. توانایی بی‌نظیر او در تجسم شخصیت‌های پیچیده، بدون شک داستان ما را ارتقا می‌دهد، و ما مشتاقیم ببینیم که او چگونه به نقش خود عمق می‌بخشد.»
مازراتی در سال ۱۹۱۴ در گاراژی در شهر بولونیا در مرکز ایتالیا توسط سه برادر به نام‌های آلفیری، اتوره و ارنستو تأسیس شد. سه‌گانه‌ای که نماد این شرکت است. از همان ابتدا، این شرکت علاوه بر تولید خودروهای باکیفیت و پیشرو، به دنیای مسابقات اتومبیلرانی گره خورده بود.
اولین خودروی مسابقه‌ای گرندپری مازراتی، به نام «تیپ ۲۶»، را آلفیری مازراتی در مسابقه جام مسینا در سال ۱۹۲۷ هدایت می‌کرد که در آن مسابقه تصادفی بسیار شدید داشت. آلفیری چند سال بعد در ۳ مارس ۱۹۳۲ در سن ۴۴ سالگی بر اثر عوارض ناشی از آن تصادف درگذشت.
جدیدترین فعالیت برجسته هاپکینز، بازی او در نقش امپراتور وسپاسیان در «سال‌های گرگ و میش» و یک دهه سلطنت او در سریال «گلادیاتور» رولند امریش و «آنان که در آستانه مرگ هستند» است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه