روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر - شماره 4684

در راستای مسئولیت های اجتماعی

فرزندان هرمزگان بر قله‌های علم و افتخار ایستاده‌اند


 جمیله دبیری نیا، در راستای مسئولیت های اجتماعی طی مراسمی به میزبانی اتاق بازرگانی استان هرمزگان که در سالن جلسات این اتاق برگزار شد از نفرات برتر کنکور امسال در هرمزگان تجلیل شد.
رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان، در مراسم تقدیر از نخبگان و استعدادهای برتر استان با ابراز افتخار از موفقیت‌های دانش‌آموزان هرمزگان، از تلاش‌ها و پشتکار آن‌ها و همراهی خانواده‌ها و معلمان قدردانی کرد.
*پتانسیل هرمزگان در پرورش نخبگان علمی  
محمدرضا صفا عنوان کرد: موفقیت‌های اخیر در حوزه آموزش و پرورش هرمزگان نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان در تربیت استعدادهای درخشان است و هرمزگان می‌تواند نقش بسزایی در رشد علمی کشور ایفا کند.
* جایگاه اتاق بازرگانی هرمزگان در سطح کشور  
صفا به معرفی اتاق و عملکرد برجسته آن پرداخت و گفت: اتاق بازرگانی هرمزگان با قدمتی دیرینه به عنوان دومین اتاق بازرگانی کشور شناخته می‌شود و در چهار سال گذشته مقام اول را در مباحث آموزشی کشور به دست آورده است.
*حمایت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی هرمزگان  
وی با اشاره به اقدامات عام‌المنفعه اتاق بازرگانی هرمزگان، افزود: کمک بیش از ۳۰ میلیارد تومان به مراکز درمانی در دوران کرونا، ساخت ۱۵ مدرسه در مناطق کمتر برخوردار و کمک به زلزله‌زدگان سایه خوش از جمله فعالیت‌های اجتماعی برجسته این نهاد است.
*اتاق بازرگانی، حامی نخبگان و آینده‌سازان  
صفا، مطرح کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان به عنوان پارلمان بخش خصوصی، همواره در حمایت از استعدادهای درخشان و نخبه‌پروری در کنار مسئولان استان خواهد بود و نقش خود را در رشد و پیشرفت جوانان استان به خوبی ایفا خواهد کرد.
*اتاق بازرگانی هرمزگان از دانش‌آموزان برتر کنکور تقدیر می‌کند
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، از برگزاری جلسه‌ای ویژه برای تقدیر از دانش‌آموزان برتر کنکور با رتبه‌های دو رقمی خبر داد. سید محسن بنی هاشمی، در این خصوص اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست، تشویق و حمایت از نخبگان است تا این افراد به عنوان الگو برای سایر دانش‌آموزان مطرح شوند. بنی هاشمی، عنوان کرد: اتاق بازرگانی هرمزگان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، حمایت‌هایی از جمله پرداخت کمک هزینه تحصیلی یک‌ساله و اهدای جوایز به دانش‌آموزان برتر را در نظر گرفته است.
*تقدیر از دانش‌آموزان برتر کنکور توسط اتاق بازرگانی هرمزگان
محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مطرح کرد: در مراسمی با همکاری اتاق بازرگانی هرمزگان، از دانش‌آموزانی که رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری را کسب کرده‌اند، تقدیر شد. محمد قویدل با بیان اینکه در این مراسم، ۱۲ نفر از دانش‌آموزان برتر استان، از جمله رتبه یک رشته تجربی، مورد تجلیل قرار گرفتند، ابراز امیدواری کرد: این‌گونه برنامه‌ها به افزایش انگیزه دانش‌آموزان استان و بهبود موفقیت‌های تحصیلی در سال‌های آینده کمک کند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه