روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر - شماره 4684

شهردار کرج مطرح کرد؛

ضرورت آموزش خانه به خانه فرهنگ شهروندی


 کرج – سیروس رنجبرکهن:شهردار کرج بر ضرورت ارائه آموزش‌های فرهنگ شهروندی به شیوه خانه به خانه اما با روش‌های نوین و به روز تاکید کرد.
دومین جلسه کمیته فرهنگسازی حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند با حضور شهردار، معاونین و مدیران مرتبط در دفتر شهردار کرج برگزار شد.  
مهرداد کیانی در این جلسه تصریح کرد: متاسفانه در حوزه آموزش فرهنگ شهروندی بویژه موضوع مدیریت پسماند و محیط زیست، در پایین‌ترین پله‌ها قرار داریم و این موضوع در سال‌های گذشته، به شدت مغفول مانده است.  
کیانی بیان کرد: بسیاری از شهروندان در حوزه پسماند با سوالات و ابهام‌های بسیاری روبرو هستند.   وی اضافه کرد: ارسال پیامک اطلاع‌رسانی و نصب بنر روش‌های موثری نیست و انتظار داریم بخش‌های مربوطه در مجموعه نسبت به اتخاذ تدابیر و راهکارهای مرتبط و به‌روز اقدام کنند.  
کیانی، به مدیران برای بهره‌گیری از متخصصان و ایده‌پردازان این حوزه تاکید کرد.  
شهردار کرج همچنین از همکاران حاضر در جلسه خواست به ترسیم برنامه و تعیین افق برای این کارگروه بپردازند و به منظور جلوگیری از هدررفت زمان و اعتبارات، از راهکارهای سایر کلانشهرها بهره بگیرند.   کیانی تاکید کرد: تهیه برنامه مشخص، پله پله و هدفمند باید ضروری‌ترین خروجی جلسات این کمیته را تشکیل دهد.  
شایان ذکر است که درادامه جلسه معاونت خدمات شهری شهرداری کرج  برخی راهکارها و اقدامات موفق کلانشهرها را مورد اشاره قرار داد.
 همچنین معاونت فرهنگی شهردار کرج بسته‌ ی پیشنهادی مشتمل بر هفت بند را برای فرهنگسازی و ارائه آموزش‌های شهروندی ارائه داد که بندهای پیشنهادی مورد بحث و گفت‌وگوی حاضران قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه