روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ دوشنبه ۹ مهر - شماره 4682

سرپرست حراست نفت و گاز آغاجاری:

برای حفاظت و صیانت از تولید پایدار سختی ها را به جان می خریدم

  مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در مراسمی که به منظور تقدیر از کارکنان برق اداره تعمیرات برگزار شد از تلاش های این واحد جهت برق دار کردن اتاقک های حراست در نواحی صنعتی قدردانی کرد.
مهندس تقی زاده همچنین ضمن قدردانی از تلاش های اداره حراست وظیفه این مجموعه را بسیار حائز اهمیت و حساس دانست و بیان کرد:کارآمدی حراست در پویایی، اثربخشی وبالا بردن بهره وری بسیار اثرگذار است.
مهندس تقی زاده ایجاد تحول، خروج از قالب سنتی حراست  به ویژه در حوزه آموزش و استفاده از روش های نوین  را از مهمترین برنامه های شرکت آغاجاری بر شمرد و افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری با خرید  و نصب تجهیزات الکترونیکی به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال  گام مهمی در زمینه حفاظت الکترونیک برداشته شد. سرپرست اداره حراست در این مراسم بیان کرد : حضور شبانه روزی نیروهای حراستی جهت حفاظت و حراست از دارایی ها و صیانت از تولید پایدار در شرایط سخت آب وهوایی و گرمای طاقت فرسا کاری بسی دشوار است که همکاران خدوم حراست در بدترین شرایط اقلیمی این ماموریت را انجام میدهند. ابراهیم سهیلی با تاکید بر اجرای ماموریت حراست در نواحی صنعتی و میادین عملیاتی افزود: پس از گذشت چندین دهه از تاسیس پست های حراست در نواحی صنعتی و میادین امکانات اولیه را نداشتند که با تاکید مدیریت شرکت و تلاش اداره نگهداری و تعمیرات در ابتدا برق رسانی به پست های حراست و سپس به سیستم روشنایی و سرمایشی تجهیز شدند. وی با اشاره به رسالت اداره حراست در صیانت از تاسیسات،میادین و تجهیزات افزود: با وجود تمام مشکلات مجموعه حراست در راستای انجام وظایف خود تمام مشکلات را به جان می خرد چرا که اصلی ترین رسالت حراست ایجاد احساس امنیت در کارکنان و کاهش چالش ها است. در ادامه این مراسم از دو تن از همکاران حراستی که در سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمدند  از سوی مدیر عامل و سرپرست حراست تقدیر و به رسم یادبود هدیه ای تقدیم  شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه