روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۳ يکشنبه ۱ مهر - شماره 4676

مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز:

انتقال پایدار گاز اولویت اصلی و رسالت خطیر این منطقه عملیاتی است

   آذربایجان شرقی- لیلا پاشایی:مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز، تداوم انتقال پایدار و بهره ور گاز طبیعی را رسالت خطیر و اولویت اصلی این منطقه عملیاتی عنوان کرد.
فیروز خدائی، در نشست هم اندیشی با مدیركل و مسئولین دیوان محاسبات استان اذربایجان شرقی با بیان این رویکرد گفت: جای بسی خرسندی است كه موفق شدیم با همفکری و همكاری كاركنان به رسالت عظیم خود در انتقال بهینه گاز به مبادی مصرف به نحو احسن عمل کرده و آرامش و آسایش را به هموطنان عزیز هدیه كنیم.
وی با تاكید بر اینكه همه كاركنان این منطقه عملیاتی زبده و متخصص بوده و زنجیر وار بهم وصل هستند، افزود: فعالیت در مناطق عملیاتی در صعب العبور و با شرایط سخت آب و هوایی، حركتی جهادی می طلبد كه به حمدالله تا امروز كاركنان خدوم این منطقه در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ نكرده اند.
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز اظهار داشت: خوشبختانه همكاران تلاشگر با اتكا به دانش، تخصص و تجربه خود، در بعضی زمینه ها خودكفا عمل کرده و در بخش تعمیرات نیز با مشاركت بخش خصوصی و حمایت از صنعتگران داخلی، باعث افزایش پایداری انتقال گاز گردند.
در ادامه نشست، محمدرضا كردلو، مدیركل دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی، منطقه هشت عملیات انتقال گاز را منطقه ای دانش محور توصیف کرد و گفت: این منطقه عملیاتی منطقه ای است كه در قطب صنعتی قرار دارد و پرسنل این مجموعه در راستای انجام تعهدات سازمانی و بومی‌سازی، پیشرو بوده و این مهم، ضرورت توجه ویژه به دانش افزایی و فناوری های نوین را نشان می‌دهد.
كردلو افزود: قانون دیوان محاسبات برای نظارت و مراقبت بر مصرف درست و صحیح بودجه و منابع و بیت المال است و در این راستا اهداف مدنظر دولت با اولویت زندگی سعادتمند مردم، توسعه و بهبود شاخص های اقتصادی باید تحقق یابد.
مدیركل دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی بر ضرورت شتاب در رشد و توسعه اقتصادی تاكید كرد و اظهار داشت: راهكار و ظرفیت های زیادی در كشور وجود دارد كه می شود از آن به بهترین شكل ممكن استفاده كرد، بنابراین باید در كنار تمامی ظرفیت های موجود برای رسیدن به توسعه پایدار تلاش کرد.
وی ادامه داد: پرسنل شاغل در مناطق عملیات انتقال گاز با وجود اینكه نقش اصلی و عمده را در بحث انتقال گاز دارند، گمنام و بی ادعا بوده و بر ماست كه بعنوان ارزشمندترین منابع بیت المال، قدردان این عزیزان بوده و به بهترین وجه از ایشان نگهداری كنیم.
همچنین در این نشست، ضمن تشریح كامل عملكرد منطقه در حوزه های مختلف توسط مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز، برخی مسائل و مشکلات پیش روی نیروهای انسانی شركت با مدیركل دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه